23 decembrie 2012

Home alone :>

Nu, n-are nicio legătură cu filmul :) Doar căăă Adry a plecat în vacanţă şi m-a lăsat pe mine la butoane, singură acasă. Întrebarea ea: ce mă fac eu fără eaa? :C Şi abia acum îmi dau seama că am uitat să o întreb când se întoarce. Holy shit, sunt o dădăcuţă groaznică.
Astăzi m-am hotărât să vă arăt ceva poze pe care le-am făcut când aveam mania de a fotografia tot ce văd. Ştiţi voi, fetiţă mică, telefon nou.
 Binee, pe asta am făcut-o pentru un concurs de fotografie de pe un blog. Am intrat la etapa finală, unde câştigătorul se alegea prin vot, iar la câţi prieteni aveam atunci, logic că am ieşit ultima :))

 Asta e vechee :) Am văzut o poză de genul pe tumblr şi am zis să încerc şi eu, să văd cum iese.

 Primisem două răţuşte de cauciuc şi-mi plăcea să le fac tot felul de poze :)) Le am pe un raft, sunt aşa drăguu :o3

 Asta e făcută în maşină. Le luam cu mine peste tot :))

Şi ce poţi să faci când plouă şi ai teme? Poze la geaaaam <3 Le-am prins la fix pe fete mergând pe stradă. Şi ce văd eu acolo... dafaqu, mi-am scris numele :)) Da, mă cheamă Diana. Ştiţi voi, perioade în care vrei să-ţi pui numele peste tot :))

 Aici mi-am scris nick-ul în zăpadă, pe pervaz, heehee :)

Şi aici e fruntea mea incredibil de sexy, nu fiţi invidioşi :)) Nu ştiu de ce am păstrat poza asta.

Sunt un fotograf super sau nu? Nu răspundeţi la asta :))
Vă las o melodie pe care o ascult în continuu şi ne vedem mai pe seară, poate <3

7 comentarii:

  1. Dragute poze. Dar parca pui prea multe efecte pe ele. :-? Parerea unui fotograf amaator. =)) Da.. sunt dusa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguuuu!Mai ales răţuştele alea.Acu' înţeleg de ce le luai cu tine peste tot!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei.Hei.Heeeeiiii! Ai primit o nominalizare de la moi pentru Blogul Anului 2012:X. http://allexa-young.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. --Anca, nici o poză nu trecea prin mâna mea fără să fie editată intens :)) Nu eşti dusăă :*

    --Raisa, mercic ♥

    --Allexa, mulţumim mult! ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce rățușteee! :X Mor. Chiar dacă nu vrei să-ți răspundem, eu tot îți răspun la întrebare. Ești o fotografă bună, să știi. Îmi plac mult pozele. :x Mai ales cele cu rațe. :)Crăciun Fericit! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ow, Clara, ce dulce eşti :o3 Mersi pentru minciună :)) Crăciun fericit şi ţie :* :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥