26 decembrie 2012

Cum a furat Rose Crăciunul.

Nu vă faceţi griji, n-am furat nimic :)) Doar că m-am gândit la adorabilul film cu Grinch şi să pun ceva în temă <3 Mă gândeam să vă povestesc despre American Horror Story azi, dar fac o excepţie, că doar o dată e Crăciunul :)) Ieri a fost cam aşa:
Merg la brăduţ, să văd ce mi-a adus Moşu' :>
 Iniţial nu văd nimic.
 Apoi văd plăsuţa cu cadouri, ascunsă :o3
 E un căţeluş uriaş de pluş pe care am sărit imediaat :o3 Apoi îl ridic şi constat că plăsuţa e de fapt o plăsoaie, mai mare decât părea la început :))
 Şi o deschid.
*sniff, sniff* Dulciuri, dulciuri, dulciuri. Mă aşteptam la asta.
Dar ce dafaqu e acolo? O tabletăăăă O.o
Şiii un router wireless, iiiiiiiii <3
Nu merge să-l instalez de nici o culoare, dar tot e incredibil :))
 Şi apoi am mers pe nişte rude. Am stat până tâââârziu. Ăi bătrâni au vorbit, eu am stat pe laptop, care avea o viteză prea infernală ca să mă uit la Step Up sau să mă apuc de postat x.x
Deci a fost o zi drăguţă, în principal <3
 Crăciun fericit, pentru că n-am apucat să vă zic ieri :* :*

Se uită cineva la Vocea României? Vreau să câştige Viziiiiiiii <3
De mult n-am mai scris aşa puţin la o postare :))

8 comentarii:

  1. Superbe cadouri, Rose, să le stăpâneşti sănătoasă!
    Şi apropo...drăguţe imagini, tare m-au amuzat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Oaiii,o tabletăă?Dăfucckkk norocoasoo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uu. Tableta~ :> De care? Eu vreau sa castige tipa de la Horia. Si uite ca mi s-a indeplinit dorinta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori fericite, cu siguranta ai fost cuminte.
    Amuzante imagini;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit cat mai e si la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, fetelor ♥

    Anca, eu voiam să câştige Vizi, dar şi Julie a fost super ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit Rosie ! Fuck , cum de toti primesc tableta dar eu nu :| ???????
    Desenezi pe ea ? Te rog , spune "da" , si posteaza un desen pe blog . Daca nu stii , ce , iti zic eu : deseneaz-o pe Lana Del Rey sau pe Ed Sheeran . Sau pe Aaron , ca inca nu reusesc sa mi-l imaginez intr-un fel . Si eu am primit un plus . E un urs si il cheama dakishimetabil <3 .

    RăspundețiȘtergere
  8. Mary Alice, de când se poate desena pe tabletă? :)) Tot aflu lucruri noi :)) Okay, îţi promit că o să-ţ desenez pe Aaron când o să aflu cum dafaqu se face ♥ Dar te avertizez că n-am mai făcut-o niciodată şi-o să iasă oribil :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥