24 decembrie 2012

Christmas stuff.

E Ajunul Crăciunului, my dears! >:D<
Vreau să vă spun că Vel Pitar donează anul ăsta o felie de pâine la fiecare felicitare trimisă aici. Şi cum trimitem noi felicitări în masă, cu nişte click-uri putem să-i asigurăm masa unei familii. Şi e gratis. Felicitările caritabile sunt ceva mai tare idee <3
V-aţi uitat ieri la X-factor? Mie nu-mi plac decât audiţiile, după aia concurenţii sunt transformaţi în nişte marionete şi membrii juriului se ciondănesc pentru cele mai tâmpite chestii. Mă bucur mult că a câştigat Tudor Turcu, era preferatul meu şi al Sarei <3

Ce vă doriţi să vă aducă Moşu'? <3 Mie nu-mi vine să cred că a venit deja acea noapte. Am primit deja nişte haine: 2 lănţişoare vintage, o vestuţă lungă ca a lui Violet, două pulovere drăgălaşe, o eşarfă şi o căciulă. Mai văzusem la magazin un pulover identic ca al lui Evan în primul episod din AHS, costa 35 de leuţi drăguţi, dar am călcat peste toate principiile mele şi nu l-am cumpărat :))
Mă simt un pic cam sumbru pentru perioada asta, dar sper să-mi treacă până mâine -.- Asta mă enervează la spiritul sărbătorilor. Intră în mine prea devreme şi iese prea repede.
Nu mai am idei, aşa că o să merg să mă uit la Step Up şi vă las o melodie care se încadrează perfect la rubrica 'Ritmul zilei' :)

Îl ador pe Ed Sheeran. Sună incredibil de bine, are nişte versuri superbe, plus că e simpatic :) Şi la unul din concertele lui i-a pus pe toţi oamenii să se îmbrăţişeze. Cât de dulce poate fi asta?<3
Miss you, Adry :o3

5 comentarii:

  1. Heheee, Tudor a fost si preferatul meu si ma bucur enorm ca a castigaaaat:X! Sarbatori Fericiteeee >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări caritabile,zici?Le me se bagăăă:))

    Da,Tudor T. a fost ,,dă best".Acum trebui să plec,cred că am să vomit curcubee:D.

    Să ai sărbători fericite alături de cei dragi,Rosica dragă!:*

    P.S:Să nu crezi că am înnebunit,dar...am înnebunit:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mie tot de Tudor Turcu mi-a plăcut. Cum zicea şi un moşul ăla pe care l-au întrebat de Tudor T.: "Cu el rock-ul n-a murit.".
    Ideea asta cu felicitările e genială! Dar cu felia de pâine... n-am French Toast în casă ca să trimit -.-, că aş fi trimis cu dragă inimă.
    Crăciun fericit! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc, fetelor ♥

    Raisa, nu-ţi face griji, trebuia să se întâmple :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥