19 decembrie 2012

Blog of the year comes and goes...





Hey, y'all!
După cum ştiţi circulă premiul 'Blog of the year'!
Se pare că într-un fel a ajuns şi la mine!! :)) Eu, zău, mă bucur, dar simt că nu-l  merit..
Eh, trecând peste să-ncepem:

Mulţumesc, Zu  a.k.a. Anca, dar şi RoseAle CrissIrina a.k.a. Wild RoseLaura şii Clara şi Ramona!! 
Oki, regulile sunt simple:

1. Selectează blogurile care vor primi Blogul Anului 2012.
2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) şi acordă-le premiul.
3. Include un link către această pagină 'Blog of the Year 2012' Award: http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/  , menţionînd regulile de faţă în postarea ta- a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!!
4. Anunţă fiecărui blog căruia îi acorzi premiul şi împarte regulile cu aceştia.
5. Te poţi alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu- dă 'like' pe pagina pe care o poţi accesa aici, putând astfel să îţi împarţi blogul cu o audienţă mai largă.
6. Adaugă un link către blogul persoanei care ţi-a înmânat premiul şi încarcă bannerul premiului pe blogul tău, continuând colecţionarea stelelor ( maximul este de 6!).

Oki doki, nominalizaţii mei sunt: 
Addicted to books by Rose- pentru recenzii extrem de reuşite şi umor pe măsură!
Anna's words by Anna- pentru poveşti frumoase şi incredibil de incredibile!! :))
Love for books by Criss n Dee- pentru recenzii, concursuri şi postări magice!! Sarcasmul lor îţi luminează ziua!!
Aripi de hârtie by Wild Rose- pentru recenzii interesante şi postări adorabile!
Cuddly books by Patri- pentru inocenţa postărilor ei şi recenziile în forţă!
Pagini marcate by Ale Criss- pentru recenziile adorabilicioase şi simţul umorului!
Lucky books by Laura- pentru recenziile la cărţi despre care n-am auzit, dar acum le vreau!! 

Şi nu în ultimul rând, De'ale puştoaicelor by Anca şi Andreea- pentru postări crazy care-ţi luminează ziua şi umor cât cuprinde!



Cam atât!  
Mulţumesc încă o dată pentru nominalizare!!

V-am pupat!!


XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Oooi, ce drăguţă eeeeşti <33 Mersi mult de tot :* Ştii că nu mă pot abţine să dau steluţa înapoi *sunt admină de puţin timp, deci nu trişez :o3*

    RăspundețiȘtergere
  2. http://luckybooks12.wordpress.com/2012/12/20/am-fost-nominalizata-la-blog-of-the-year-2012/

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥