12 decembrie 2012

*bitch*


Hey, y'all!
Începem într-o notă tare amuzantă!

*for bitches*
E uşor să-ţi găseşti un bărbat care să-ţi ofere favoruri sexuale, dar un bărbat care să te respecte e greu de găsit! ;) Aşa că mai bine ca mine, decât aşa ca tine! :))

Aşaaaa, acum că mi-am luat asta de pe suflet hai să vedem ce înseamnă 'Calomnie'!
Domnul dexonline spune aşa:

CALOMNÍE, calomnii, s. f. Afirmație mincinoasă și tendențioasă făcută cu scopul de a discredita onoarea sau reputația cuiva; defăimare, clevetire. – Din fr. calomnie, lat. calumnia. 

Chiar sexy, no? :)) Când stai să te gândeşti că pe aşa ceva se pot face plângeri la poliţie şi dosare penale! :)) Yeap, what a wonderfull world!

Acum, chiar revenim la postarea normală de astăzi!
Am găsit pe FaceBook (nu tocmai eu!!) o pagină plină de chestii tari! :))
Hai să vă arăt!










O seară plăcută!

XoXo,
Adry ♥ 

4 comentarii:

  1. :)) Ador a treia imagine. E unul din motto-urile cu ajutorul cărora supraviețuiesc. :)
    Ador partea cu „for bithces” . Foarte tare replica. :x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Irina: i know :))

    @Clara: mersi :)):* chiar m-au enervat azi :)) a trebuit să fac ceva să-mi revin :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pffff:)) aia cu hibernatul mi-a provocat un râs teribil.(poker face)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥