22 decembrie 2012

Another blog award..and newsflash!





Hey, y'all!
It's meeee. :)) The one and only!
Oki, Adry la butoane! 

Habar nu am de ce anume am primit această nominalizare:


Dar le mulţumesc Rozei,Irinei şi Clarei!!
Zău că nu înţeleg de ce :)) Dar mulţumesc! :)

Oki, din câte am văzut trebuie să:
  •  mulţumesc celor care mi-au dat premiul (checked)
  • pun bannerul premiului (checked)
  • spun 7 lucruri despre mine (in process)
  • să nominalizez alte bloguri (right away)

So, 7 things about me:
1. In real life I'm a mean, mean little girl :o3
2. A-D-O-R seria Step Up! Este genială!!
3. Îmi place la nebunie de Robert Downey Jr. şi l-aş vrea ca prof :))
4. Am o părere proastă despre mine.
5. Am impresia că fac o treabă incredibil de slabă ca blogger :o3
6. Am mania de a căuta soundtrack-ul unui film după ce-l vizionez.
7. Anul acesta este primul în care am pe noptieră cărţi care mă aşteaptă să le citesc!! :)) Până acum era gen: you bought it, you read it, you put it in za bibliotecă! :))

Şi acuma nominalizările! De data aceasta vreau să fiu maxim de sinceră şi corectă (so nu vă supăraţi dacă nu vă număraţi printre nominalizaţi! :D)
1. Addicted to books by Rose- primul blog de cărţi care m-a făcut să vreau să am blog. Şi astăzi continuă să mă inspire şi îi mulţumesc mult de tot pentru faptul că-şi împrăştie magia şi la mine pe blog! :) 
2. Anna's words by Anna- nu o să uit niciodată faptul că ea a fost primul meu follower şi de atunci mi-a fost aproape în fiecare minut!! Mulţumesc ptr faptul că eşti fantastică şi mă inspiri zilnic!! :)
3.Love for books by Dee n Criss- alt blog care mi-a deschis apetitul ptr bloggărit! Fetelor, sunteţi geniale şi vă mulţumesc maxim că m-aţi motivat să continui!! 

Datorită vouă sunt eu aici azi! Nu o să pot niciodată să vă răsplătesc! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vreua să vă anunţ că începând de mâine Rose va fi prezentă la butoane 24/24 (oricum am văzut că are lipici maxim la voi:)) *mai ceva ca la mine*). Eu plec să petrec sărbătorile la Cluj, cu ai mei.
Dar nu vă botoşiţi *a girl can dream!* o să mai apar pe aici fugar, cu postări de Crăciun şi Revelion. Şi o să fiu cu ochii pe voi! :) 

Vă mulţumesc celor care au rămas alături de mine până acum 
şi sper că veţi mai rămâne şi de azi încolo! :) 



XoXo,
Adry ♥




Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥