16 decembrie 2012

And the winners are..



Hey, y'all!
În această maravioasă zi de duminică vreau să vă anunţ 
că sunt mândră de primul concurs încheiat oficial al blogului!
Ok. lumea s-a înscris, însă , zău, ori a uitat ori nu ştiu exact, 
dar a uitat să mai şi trimită cerinţa obligatorie.
Eh, mi-a părut rău să şterg intrări la greu, dar am mai rămas 
cu 9 oameni buni cu cerinţa obligatorie rezolvată.
Dintre cei 9 raffle-ul a ales 6 câştigători (asta după ce unii au ieşit de vreo 2-3 ori câştigători şi a trebuit să îi dau să extragă din nou! :)) ce-i aia coincidenţă de zile mari ?!).



Câştigătorii îi puteţi vedea aici alături de intrarea ce le-a adus premiul,
 însă îi enumăr şi aici cu premiile aferente!
So:
1. Mărculescu Diana a.k.a. Rose a câştigat un plic cu swaguri + un ebook în engleză + un ebook în română dintre cele afişate în bannerul concursului
2. Anca S. a câştigat un plic cu swaguri + un ebook în engleză + un ebook în română dintre cele afişate în bannerul concursului
3. Roxana Codin a.k.a Roxy  a câştigat un plic cu swaguri + un ebook în engleză + un ebook în română dintre cele afişate în bannerul concursului

4. Păun Oana a.k.a. nastya păun a câştigat un ebook în engleză + un ebook în română dintre cele afişate în bannerul concursului
5. Pop A. a.k.a Allexa Young a câştigat un ebook în engleză + un ebook în română dintre cele afişate în bannerul concursului
6. Raluca P. a.k.a Ralu a câştigat un ebook în engleză + un ebook în română dintre cele afişate în bannerul concursului

Am să vă dau şi eu un mail pentru a vă aduce aminte că aţi câştigat 
(azi, dar mai încolo) şi a vă pune în temă cu opţiunile voastre.
Iar primele 3 vă aştept cu adresa unde să pot trimite swagurile.
De preferat astăzi ca luni să le pun la poştă! 

Mulţumesc enorm tuturor participanţilor!! Mai mult noroc data viitoare!!
Următorul concurs va fi de Sfântul Valentin! Aşa că hang on!!
Mulţumesc încă o dată!!
Felicitări câştigătoarelor!!



XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. Ieeeeiii:X!E prima data cand castig un concurs online, astept mail`u` tau:o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot să creeeed ♥♥♥ Mersi mult de tot, sper c-ai primit mail-ul :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Yeeeey! <3 scuze ca vad abea acum :o3 dar am fost cu jobul :| si nu prea am mai intrat nici pe blog si nu am mai avut timp de nimic :\ sper ca pot trimite si astazi datele :o3 iti trimit acum mail ::*:* ma bucur tare mult \:d/ multumim de concurs si deabia il astept si pe urmatorul <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim, felicitari si celorlalti castigatori! :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥