18 decembrie 2012

And who do you think you are... ?




And who do you think you are running around living scars ?!
You're gonna catch a cold from the ice inside your soul.

Acum ceva timp am afirmat că 'X mi-a spus că sunt dulce şi că sunt o fată deosebită' şi mi s-a replicat 'Asta pentru că nu te cunoaşte cu adevărat'. Acel X menţionat anterior este scumpa şi draga mea Ms. Belle. Foarte adevărat: nu mă cunoaşte, din nefericire ne desparte un ocean, dar simt că femeia asta a scos ce-i mai bun din mine. Simt că vorbind cu ea prin mailuri sunt eu, simt că aşa este firea mea. Pot să fiu şi aşa cum m-a văzut ms Belle, pot să fiu şi bitch-ul care îl vede toată lumea.
Persoana care mi-a spus replica anterior amintită este singura persoană de la care mă aşteptam cel mai puţin, respectiv buna mea prietenă (singura pe care o consider). 
Cât de tare a putut să doară replica?
Pot spune doar că dacă îmi băga un cuţit în picior era mai plăcut. 


Cât de tare poate să doară dezamăgirea? 
Pfoai, al dracu' de mult.
Când te gândeşti că singura persoană căreia i-ai dat voie cât de cât să-ţi vadă o parte din viaţă pe care nimeni nu o ştie, persoana căreia i-ai zis enşpe mii de secrete, persoana de care aveai nevoie noaptea când plângeai cu capu' în pernă, persoana căreia i-ai dat voie să te critice simţind că ar fi ceva constructiv, tocmai persoana care ar trebui să te cunoască cel mai bine să-ţi spună că defapt eşti falsă şi că eşti atât de a dracu', wow, asta doare enorm..
Doare să vezi când tocmai cine nu trebuia să te înjunghie o face, 
şi încă pe faţă, e cea mai mare dezamăgire.
Ideea era: să fie aşa? Sunt atât de bitch pe cât se crede? Sau de faţă cu voi *ipotetic vorbind* am fost eu, cea adevărata ? Aşa să fie? 
Să fiu a dracu' şi totuşi să fiu atât de falsă încât să nu-mi dau seama? 
Sau e şi ceva bun în mine? E ceva demn de admirat şi iubit la mine? Chiar aşa să am inima de gheaţă încât să crăp singură? 

Vă doresc ca niciodată să nu treceţi prin clipele pe care le trăiesc eu acuma, scriindu-vă aceste rânduri. Niciodată nu ar trebui să simţiţi atâta dezamăgire în voi, dar niciodată.

Şi totuşi stau şi mă gândesc şi realizez: v-am spus acum ceva zile (cred că 2) că nu sunt capabilă să controlez lucrurile. Las o situaţie să se ducă de râpă cu bună ştiinţă. Acum, aici, realizez că sunt în căcat până peste cap (în legătură cu prietenia mea) pentru că dacă nici măcar ea nu mă vede aşa cum sunt, cum pot să am pretenţia ca alţii să mă vadă? 
Chiar să fiu aşa falsă? Atât de ipocrită? 
Şi totuşi stau şi vă cer vouă o părere ca şi cum voi aţi putea să îmi răspundeţi, voi care tehnic vorbind nici nu mă cunoaşteţi.. 
Vedeţi ce complicată e viaţa asta?! :)) 
Doamne.. greu.
Dar, hai să merg până la capăt. Cum e defapt cu chestia asta? 
Poţi să fii atât de fals încât să nu-ţi dai seama?
Poate prietena mea să aibe dreptate? 
Sunt o bitch cu o inimă de gheaţă? 





XoXo,
Adry 

8 comentarii:

  1. Ow , this is fuck .
    Prietena ta a dat-o in bara rau . Al ei "Pentru ca nu te cunoaste" e de 1 mie de ori mai crud decat 24 de ore de tortura continua .
    Fuck , nu m-as fi gandit la asa ceva , desi e o replica des intalnita.

    Eu te consider o fata draguta , vesela , optimista si nu m-as fi gandit ca ar fi spus careva asa , nici o golanca , dar o prietena !
    Pot depana toate amintirile placute cu tine : nu i-ai sters comentariul suroriii mele desi era cam ... crud . Ai admis ca BTR suna ca aspiratoarele desi eu o gandisem mai intai cu rautate si acum imi pare rau . Ai apasat pe butonul ala de follow de la un blog care nu urma oricum sa reziste mai mult de o saptamana ...
    Multumesc . Esti minunata . Desi nu te cunosc decat prin blog si prin comentarii , n-am avut niciodata sentimentul de falsitate pe blogul asta .
    Si eu imi pun intrebari de genul , si ma macina frica asta . Dar macar stiu ca nu sunt singura . Mersi din nou.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mary Alice: mersi ptr tot ce ai spus!! :):*:* mă faci să mă simt mai bine. cât despre BTR :)) cam aşa e, sunau a aspiratoare un picuţi :)) şi faza cu datu' follow (mie-mi place să-mi clătesc ochii pe chestii drăguţe!!) şi comentariile le-am lăsat că nah, n-aveam motive să le şterg :-?? încă o dată mersi :*:* înseamnă ceva să ştii că totuşi nu eşti nebun :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh , adorabiliciunea mea! Eu nu te stiu de multa vreme dar esti foarte de treaba! :-? Adica mi-ar placea sa te cunosc in realitate! Ignora ce spun cei rai! Stiu cum e sa te raneasca cea mai buna prietena. A fost cel mai oribil sentiment! Daca ai nevoie de consolare te astept la sedinta pe mess mai tarziu... =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adry Cu multa multa multa foarte multa placere :">> .
    Si BTR ai dreptate chiar sunau ca aspiratoarele si ma bucur ca ti-ai clatit ochii pe butonul Follow si mersi si mai mult ca n-ai gasit motive sa stergi comm-urile . Esti o fata speciala ~sends virtual hugs~

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: mersi scumpo!! :*:* eh :-j trece şi asta :) adorabiliciune :)) like like :*:*

    @Mary Alice: Eu îţi mulţumesc că stai p'aci şi mă asculţi! :):*:* Virtual hug right back at you! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sfinte, ce vacă x.x Vreau să o păruiesc. Şi faptul că ţi-a zis chestia aia e una, lumea poate să-ţi zică o grămadă de chestii fără sens, dar faptul că te-a făcut să te simţi aşa e atât de josnic încât afagdkj, vreau s-o dau cu capul de pereţi. Nu înţeleg cum poate să-ţi facă aşa ceva. Eşti aşa dulce, deschisă şi sinceră. Cum madafacasaca poate să-ţi zică astaa X.x
    Nu ştiu cum aş reacţiona eu.
    Mi s-a întâmplat şi mie ceva asemănător, dar a fost acum ceva timp şi tipa n-a făcut-o pe faţă. Răspândea tot felul de chestii aiurea despre mine, a făcut toate fetele să mă urască spunându-le chestii pe care nu le-am zis niciodată. Eh, asta e viaţa, mai trebuie să mai dăm şi peste dezamăgiri :C

    RăspundețiȘtergere
  7. @Rose: oh, Roza mea:)) that's the spirit :)) d'acuma ştiu pe cine chem la smardoială =)) mereu mi.am dorit să spun cuvântul ăla :)) Dar oricum, serios acuma, mersi!! Eşti o dulce!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Dac-ar fi fost sport olimpic, mi-aş fi rupt gâtu' de medalii :)) Eh, pentru puţin :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥