1 noiembrie 2012

Win and things..



Hello, my loved ones!
Ce mai faceţi voi?
Cum a fost de Halloween?
Că veni vorba de Halloween, e vremea să anunţ câştigătorul concursului!

Felicitări, Sabri!
Vreau să vă mulţumesc şi vouă, celorlaţi partcipanţi şi promit că pe viitor vor mai fi astfel de concursuri scurte cu ebook-uri şi ceva mai mult!


Pentru că sunt într-o dispoziţie dubioasă m-am pus pe căutat poze motivaţionale!
Aşa că enjoy!











Sper că v-au plăcut! Pe mine m-au făcut să zâmbesc.. :)

O seară plăcută!


XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. Imi plac pozele! Melodia e grozava! :) Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: mersi la fel! :*:* mă bucur că ţi-au plăcut! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super pozele!! <3 Mi-au placut .. prima in mod special :))!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe poze si imi place si melodia! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Patri: hihi, One direction scrie pe tine! :)) :*:*

    @Laura: mă bucur că ţi-au plăcut! :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥