16 noiembrie 2012

Upsi :o3



Hello!
Ştiiiu că am promis că apar cu o recenzie
DAR m-am luat cu alteleee. Scuuuuze :o3

Şi mi-am descoperit o nouă pasiune!! :))
Făcutul de brăţări!! Sau cel puţin încercarea :))
Sunt la început de drum şi sunt fascinată! Abia aştept să-mi ia mami aţă calumea 
(-momentan exersez nodurile pe şireturi :))-)!!

Şi pentru că nu era de-ajuns că m-am luat cu altele, mai citisem ceva pagini din Black Moon, care o ador!, şi mi-am adus aminte de Unearthed.
Deşi cred că mai degrabă aş termina Black Moon decât Unearthed. Merge greu cu a doua, nu ştiu de ce. E interesantă cât de cât. Sunt la pagina 15, ce-i drept! :))

Hai gata cu pălăvrăgeala asta aiurită! :))
Playlist-ul din seara aceastaaa -tobe pe fundal!-










Yeap, mai variat de atât nu se putea! :))
Stone me later!!

Cred că mă bag să mai citesc Black Moon că mor de curiozitate :o3
Vă pupicesc de noapte bună! Ne auzim mâine sau mai degrabă duminică!

-Pentru blog!! :o3-


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Asa simt si eu despre UnEarthed, e cam plictisitoare! Sper sa devina mai interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima poza exprima exact ceea ce simt eu! =)))) Tare postarea. Si da... muzica aia chiar e variata! =)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sabri: da. e ciudată.. :))

    @Anca: eu ascult variat :)) câte puţin din fiecare :x eu nu judec =)) mersi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa!! You just completed my life!
    Habar n-aveam ca exista o piesa intreaga dupa intro-ul de la PLL !!? <3
    Multumesc >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Patri: :)) e bine atunci!! cu plăcere! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥