24 noiembrie 2012

Update Concurs!



Hey! :)
Poate ştiţi de concursul de Crăciun de aici.
Ei bine, am stat şi m-am gândit că poate 
nu-i aşa de tentant un ebook în engleză (oricât de tare ar fi el).
Aşa că am nevoie să ştiu ce ebook-uri în română v-ar plăcea :)
O să fac tot posibilul să le găsesc. :)

Mă gândeam că poate v-ar plăcea:
Maximum Ride - Experimentul Angel (vol 1)
Vrăjtori şi vrăjitoate (vol 1)
Trilogia Hush, hush  (vol 1-3)
Eve (vol 1)
Jocurile foamei (vol 1)
Fata de hârtie
Altfel de îngeri (vol 1)

Deci? Ce spuneţi ?
Schimb premiile sau le las aşa?


Ne auzim mai pe seară :)




XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Cred că ar fi tentant Eve sau Jocurile Foamei.În fine,tu alegi ce şi cum.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi se par tentante:), dar sa-ti placa si tie. ce oferi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fata de hartie si Hush Hush par super.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa. ! Jocurile Foamei! :> Eve si Hush Hush le-am citit ... si ar fi cam aiurea sa le castig.. :-j

    RăspundețiȘtergere
  5. @Raisa: oke :*

    @Addicted: eu nu am citit niciunele din cele propuse, decât Hush, hush :) Dar sună tentant toate :)

    @Ale Criss: Hush, hush e tare :X

    @Anca: îţi promit că dacă tu câştigi îţi dau Hunger Games!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cele in engleza par interesanta da`...m`as bucura mai mult daca as castiga si as primi Hush,Hush[vol. 2 si 3 :P] :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥