25 noiembrie 2012

Update #2



Hello, scumpii mei!
Ce mai faceţi? Numai eu simt miros de sărbători? 
Abia aştept vacanţa!!! Doamne, cât pot să-mi doresc să vină Crăciunul!!

Sunt mândră de faptul că participanţii la Xmas Giveaway s-au înmulţit! 
Sunt tare, tare fericită!
Am stabilit şi care sunt premiile:

Cele 3 ebook-uri în engleză: Changing my wardrobe, iFeel, Black Moon.
Şi restul de ebook-uri în română: trilogia Hush,hush; Eve (vol 1);
Maximum Ride- Experimentul Angel (vol 1); Paranormal (vol 1)

Dacă se va întâmpla să fie cumva situaţia în care câştigătorul va avea ebook-uri pe care deja le-a citit, mai am ceva aşi în mânecă, deci staţi calmi! Toată lumea va primi câte ceva!
Acuma sper să mă şi decid în ce mod voi împărţii premiile:
3 pachete cu swaguri (pozele vor apărea peste ceva vreme, dar vă asigur: SUNT SUPER!)
3 ebook-uri în engleză
6 ebook-uri în română

Dar mai e timp până va trebui să anunţ căştigătorii! :D

Şi noul poster GENIAL, marca Rose (mersi, scumpo! eşti GENIALĂ!)



Vreau să le mulţumesc participantelor (yeap, doar fete până acum!!)  care s-au mişcat incredibil de repede şi mi-au trimis deja cele cerute la cerinţa obligatorie. SUNTEŢI GENIALE! :o3

Sper din tot sufletul să mai participe şi alţii, pentru că, zic eu, merită! :)
Şi dacă nu, atunci fetelor: vă urez să vă zbateţi în aşa fel încât voi să câştigaţi! 
Faceţi în aşa fel încât numele vostru să apară de cât mai multe ori în 'urnă' 
şi raffle-ul să vă aleagă pe voi!  
Eu am să mă asigur că nu este loc de greşeli şi totul va ieşi conform regulamentului!
Vă mulţumesc din suflet că sunteţi aici şi mă faceţi atât de fericită!

Pentru voi:



Vă pup! Ne auzim mâine!
Staţi pe aproape, săptămâna aceasta avem 'Show Time' 
şi o recenzie la o carte GENIALĂ!!


XoXo,
Adry ♥ 

4 comentarii:

  1. Crăciunul..cea mai frumoasă sărbătoare din an.Singura persoană căreia nu-i place Crăciunul este mama mea,şi chiar nu înţeleg de ce..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu simt miros de sarbatori ,desi nu sunt o fana a frigului ,abea astept sa vina Craciunul ,e de-a dreptul magic. :) si imi place mult concursul :x ma bucur ca l-am vazut si eu astazi! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Caat ma bucur ca-ti place posterul <33 Abia astept sa afisezi castigatorii <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥