27 noiembrie 2012

Uhhhh, marţi!!!




Heylooo! 
Ce mai faceţi?

Uh, azi a fost marţi- 3 ceasuri rele!!
Dar trecând peste dramele zilei mele,
azi m-am apucat să citesc 'De veghe în lanul de secară'.
Curios cum mereu am auzit de titlu şi nimic despre autor. Nici acuşica nu-mi aduc aminte cum îl cheamă.
Trebuie să mă uit: J.D.Salinger.

Mi se pare foarte tare. Are un stil extrem de.. şocant! :))
Nu e nimic wow, dar are un stil atât de normal, fix cum vorbim noi aşa e şi cartea scrisă.
Ce-i drept momentan nu ma citit decât primul capitol, dar, zău, e tare rău! :))

O să fac în curând şi o recenzie. Vedem cum rezist cu nervii săptămână asta.
Ihm, n-am idee ce să mai spun. Chiar acuşica e pe Diva Universal 'Moarte pe Nil'.
Am făcut şi eu recenzia în vară. Cine-i curios poate citi. :)

Cam atâtica.. Nu prea mă simt bine. Cred că am răcit. Strănut din juma în juma de oră de câte două ori. :))
Fac chef, cică..



Bye, bye!

XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥