23 noiembrie 2012

Surprizăăăă!


Hello, my loved ones!
Azi este BLACK FRIDAY şi dacă tot avem o grămadă de reduceri pe aici


Cred că ar fi cel mai bine să vă fac şi eu o surpriză!!



Zic să fie CONCURS!! 
Ok, am luat-o cam devreme, dar cu cât mai devreme cu atât mai bine, 
sunt mai multe şanse pentru voi!!

Ok, avem tema SĂRBĂTORILOR!
Vreau să se ştie că raffle-ul de mai jos are O CERINŢĂ obligatorie, dar pentru că vreau să vă dau şansa să vă gândiţi bine la ea este cea punctată cu +25. Ea sună cam aşa:

'Adresa de email de pe care ai trimis poza/poezia/compunerea/ fan-art-urile/cântecul (link-ul cântecului) despre semnificaţia sărbătorilor pentru tine la noi2siunblog@gmail.com!'

*în mail aş vrea şi nick-ul cu care aţi lăsat comm-ul, doar ca măsură de precauţie.*

Când lăsaţi comm vreau să conţină 'Am dat mail cu titlul '....'!'

Ei bine, ideea este următoarea: pentru că vreau ca toată lumea să aibe o şansă egală vă las la alegere, fie poză (să ilustreze spiritul sărbătorilor! NU DE PE NET!), fie poezie, fie  compunere, fie fan-art-uri (trebuie să fie editată de voi!!) fie un cântec ce înseamnă ceva pentru voi (link-ul cântecului respectiv ŞI O EXPLICAŢIE a lui!!) despre SPIRITUL SĂRBĂTORILOR şi SEMNIFICAŢIA lor pentru VOI!!

!!!! ŢINEŢI MINTE: O să verific ca fiecare dintre participanţi 
să aibe această cerinţă îndeplinită pentru a putea câştiga unul din cele 3 pachete!!!!

Cea de-a doua mai importantă sună aşa:
'Adresa de pe care aţi trimis fan-art-urile pentru cartea preferată la noi2siunblog@gmail.com!'
Aşa că dacă vreţi o şansă în plus puteţi să alegeţi o carte preferată a voastră şi să faceţi unul sau mai multe  fan-art-uri!! 

Restul cerinţelor sunt destul de clare.
Cine doreşte dă follow, cine nu, nu! Vreau să fac followeri pentru că vă place blogul, 
nu pentru că am un concurs :). Aşa că e la alegerea voastră!

Ok, ihm, ar mai fi de spus faptul că nu o să pun încă poze cu swagurile pentru că sper din tot sufletul să ajungă şi restul care sunt pe drum. Aşa că în caz de ceva o să vă anunţ. Dar majoritatea swagurilor care le-aţi văzut pe blog sunt cele care vor putea fi câştigate :)

Acum că v-am învărtit atâta de cap vă las să completaţi rafflecopterul de mai jos!

Mult noroc tuturor!








XoXo,
Adry ♥

18 comentarii:

  1. Daa..vorbeau colegele azi la şcoală toată ziua despre aceste reduceri.Şi am auzit că şi pe E-Mag sunt reduceri de până la 90 la sută!Ce zici de asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trimis de pe ancuta_serban11@yahoo.com la ambele! :D
    Mulțam de concurs! Sper să iți placă fan-arturile! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raisa: yeap. ştiu :)

    @Anca: am primit! ♥♥♥ sunt super ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trimis poezia cu titlul "Sarbatori in suflet" de pe adresa paginim@yahoo.com.

    Bafta si celorlalti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dlaguuut din partea ta sa incepi concursu` mai devreme-mai mult timp pentru inscrieriiii:)) Am facut 21 de intrari pana acum. Fan-art`urile le las pe maine:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooh, cât de drăguuţ ♥ Am trimis şi eu poza ca răspuns la mail-ul trimis de tine. Mii de scuze, chiar am avut treabă zilele ăstea şi am neglijat multe întrebări :3
    Succes tuturor >:D< Şi ce văd eu acolo, sunt vorbăreţ de top? :>

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ale Criss: am primit! :*:*

    @Allexa: oki :*:)) abia aştept :*

    @Rose: yeaaa o.O tre să.ţi pregătesc vreun cadou ceva! :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. am trimis poezie Craciunul de pe mail:anastacie93@yahoo.com si 2 fan-art-uri.ps:nu ma prea pricep:D

    RăspundețiȘtergere
  9. am trimis fan`art`ul pentru Craciun si pe cele pentru cartea mea preferata de pe mail`ul: pop_alexandra1999@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Adry, mie trebuie să-mi reduci nişte intrări - am uitat să las nişte link-uri :3 Remediez mai târziu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am dat mail cu titlul "Pe podele de nuiele". Te rog sa-mi spui daca l-ai primit. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am mai trimis şi eu un mail cu subiectul 'fanarts' :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Super concurs! :x am trimis si eu la ambele de pe adresa : roxy_anna92@yahoo.com
    Poezia cu titlul :Zambeste Craciunul da culoare si trei fan -arturi :D sa ma anunti daca le-ai primit. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. P.S de ce nu ma lasa sa completez rafflecopterul de la Leave a Blog Post Comment ? :|

    RăspundețiȘtergere
  15. @tuturor: am primit mail-urile! :*:* mersi!! sunteţi mega tari!!

    @Rose: oki doki! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Am trimis mail cu "Concurs de Craciun" de pe adresa bilcirina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥