15 noiembrie 2012

Reminder!



Hello, my darlings!
Ce mai faceţi voi? 
Mai e doar o zi şi vine magnificul weekend!

Astăzi vreau să fiu cicălitoare şi să vă aduc aminte de:

- promoţia la ebook-urile lui Cameron Jace de pe amazon.com
- întrebarea pe care v-am adresat-o aici


Sincer, nu prea am idee ce să vă mai spun. Mâine cred că vin cu o recenzie!
La mine weekend-ul vine mai devreme pentru că stau iar de serviciu pe şcoală! :))
Lăudat fie-mi simţul practic! :))

Ne auzim mai pe seară!
Nu uitaţi să treceţi şi pe facebook, unde mă găsiţi!!
Noi 2 Si Un Blog, puteţi găsi şi fan art-urile care le am împrăştiate pe aici! :))
Mersi, pupici!


XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Ce bine de tine. Eu maine am teza la istorie si lucrare la geografie, plus nesuferita de ora de franceza 8-| Si apoi ma apuc de invatat pentru un concurs de istorie, si pentru teza si inspectie la romana si engleza. Doamne, am atatea de facut! :)) De abia astept sa treaca perioada tezelor. Dupa 30 noiembrie sunt o fetita libera. Libera sa citesc si sa ma dedic blogosferei :)) Imi place melodia, iar videoclipul este interesant :>

    RăspundețiȘtergere
  2. @Furelise: iiiih x_x urât aşa!! :)) abia aştept să scap şi eu de teze! mai am 2 şi apoi gata! în ianuarie o să am simulări da' asta e! :)) mă bucur că-ţi place melodia! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci pur şi simplu vezi coperţile ălea uimitoare şi nu-ţi mai vine să faci altceva decât să cumperi cărţile :)) Oh, abia aştept weekendul ♥ Am tezucă la română săptămâna viitoare, apoi pe 28 la mate şi scap :> Îmi place Commander ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: mie-mi spui ?:)) stai cu ochii pe amazon zilnic să le prind :)) nu mă mai satur!! :x:x ştiu cum e cu tezele!! le urăsc :(

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥