14 noiembrie 2012

Question time!


Hey, y'all!
Ce mai faceţi în această zi mohorâtă de Noiembrie?
Eu tocmai ce mi-am dat seama că mai e puţin şi vine 1 Decembrie.
Eu în Decembrie am poftă să vă bucur pentru că e primul nostru Decembrie, aşa că hai să fie memorabil!
Şi fiind Primul Decembrie zic să fie Concurs!
....
Dar avem un problem!
Nu ştiu cum să fie. Adică vouă ce v-ar plăcea?
Mă refer aici la cerinţe. Dacă să fie compunere, poză, poezie, cântec etc.
Vouă cum v-ar plăcea? Ce v-ar surâde mai tare?
Aş vrea să fie cât mai mulţi participanţi pentru că, vă asigur, o să vă placă premiile :)

Aşa că bottom line:

Ce v-ar plăcea să faceţi pentru a câştiga premiile mele ?

Aştept răspunsurile cu foarte mare interes. Dacă vreţi să daţi vestea mai departe, sunteţi invitaţii mei!

Ne auzim mai pe seară!
Kisses!

-Melodia este motto-ul meu şi al 'surorii mele de cruce', Ioana! :)) -


XoXo,
Adry ♥

16 comentarii:

  1. Cred ca o poezie ar fi cel mai bine... :x ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. As zice ceva compunere sau fotografie. :D La poezii eu sunt bata! X_X
    Si mie imi place mottoul vostru! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da , mi-ar placea sa fie de fotografie sau proza .

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca si Mary-nee,vreau sa fie de fotografie sau de compunere.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ale Criss: mersi de opinie :* vedem :*

    @Anca: hehe, welcome to the club! :)) oki, vedem!:*

    @Mary Alice: oki! mersi :*

    @Rachael Jane: mersi de opinie! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic ca poezie.ador sa scriu poezii!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nastya Paun: hehe, deja devine egalitate :)) mersi de opinie :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaaa, One Direction!!! <33
    Hmm.. mie mi-ar placea tare mult un concurs de creatie,de compuneri :D
    Kisses si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Patri: yea, kiddo!!<3 din câte văd e greu de ales!! :)) vedem noi! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. New here, and I love it <3 Deci.. eu zic compunere sau fotografie, sau rafflecopter. La poezii ma descurc mai greu:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Furelise: în primul rând: un călduros 'Bine ai venit'!! Şi îţi mulţumesc că eşti aici!! Mă bucur tare mult că-ţi place!! Mersi de opinie! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie mi-ar placea mult un concurs de fotografie. <3 Stiu ca n-as castiga, dar ar fi distractiv si sigur as participa :3

    RăspundețiȘtergere
  13. @Rose: hai nu spune prostii!! oricine poate câştiga!! :*:* mersi de opinie!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Paiii...eu ma gandeam la ceva fanfic`uri pt o carte aleasa de tine sau pt cartea noastra preferata.Aaa...vad ca nu a mai zis nimeni asta,so...:D

    RăspundețiȘtergere
  15. @Allexa: super bună ideea!! Marfă rău!! Bravo!! Mersi :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥