8 noiembrie 2012

Primele 100 de cuvinte şi altele..


Hello, my loves!
Ce mai faceţi?

Astăzi vreau să vă arăt 'Primele 100 de cuvinte' din cartea super genială pe care o citesc!
-M-am apucat de ea azi când eram de serviciu' pe şcoală!-



Chapter One - Garanimals

As my iPod played ’Cosmic Love’ by Florence + the Machine, the growing pile of clothes on my bedroom floor made me anxious. I stood in front of my full-lenght mirror, trying on the last outfit that I owned. My closet was empty, and I still had nothing to wear for my first day of high school. The sun was setting, and I was running out of time.
Teeny lounged on my bed, psyched that I was finnaly going to take her fashion advice. ’Lindsey, you have a chance to start over. You can be a completly different person... ’





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Credeţi-mă, povestea e atât de verosimilă încât am impresia că observ viaţa unei boboace de liceu!
M-am îndrăgostit de stilulul superb al lui ms Deb! Personajele mi-au devenit atât de dragi că mă doare sufletul să ştiu că mâine (când stau iar de serviciu' pe şcoală) o să mă despart de ele!!!

Nu vreau!!! :o3
Uff, dar promit că vin cu recenzia în weekend şi ceva fan-art-uri! Promit solemn!!





O seară plăcută, dragii mei!



XoXo,
Adry 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥