7 noiembrie 2012

Oh YEAH!



Hello, scumpii mei!
Ce mai faceţi?

Am dat teza la română... hmm.. se putea şi mai bine!
Revenind la lucruri mai veseleee!!
Haideţi să vă arăt ce tocmai am ridicat de la poştă!!



Changing my wardrobe by Deb Hanrahan

Thank you, ms Deb!

Şi acum să vă arăt câte ceva despre carte!


Could you improve your social standing by simply changing your wardrobe? Would new shoes make you more popular? Would a new top get you the guy? Would cleaning out your closet make the mean girls go away? Lindsey certainly hopes so.

Changing My Wardrobe is a tragic high school drama about starting over, fitting in, and discovering the truth about what really matters. It's a story about friendship, first love, and soul-crushing loss. It's a story about a person's choices, good and bad, and the unexpected and far-reaching consequences of those choices.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mie mi se pare o idee genială pentru o carte! Abia aştept să mă apuc de ea!!
Noi ne auzim mâine, sper eu, cu alte veşti bune!


XoXo,
Adry ♥


11 comentarii:

  1. Hey, te astept pe blog. Cand ai timp, te rog sa o faci, pentru ca va duc dorul. Poeziile mele te asteapta. Sper sa nu te dezamageasca...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andrei: crede-mă că şi mi-e dor de poeziile tale! timpul e uşor împotriva mea, dar o să încerc să mai trec pe la tine! :*:* ps: nu o să mă dezamăgeşti!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguţ arată ♥ Lectură plăcută şi să ne spui şi nouă ce ai făcut la teză :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: chiar arată nuuu ?♥♥♥ mersi :*:*.. mda am făcut o dudă coaptă :)) să vedem când le aduce..:*

    RăspundețiȘtergere
  5. 9.49, if you know what I mean :">

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mimi: bine ar fi Mimişor mamă :)) dar de data asta e undeva pe la 8 nota :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. eu ma refeream la admiterea la facultate :">

    RăspundețiȘtergere
  8. OMG, cat e de tare! <3 Lectura placuta dear :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mimi: ştiu :)) dar ţin să te anunţ că s-a schimbat modalitatea de admitere :)) poţi să zici de câte ori vrei 9.49

    @Dee: este chiar extrem de genială!! Mersi, mersi :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare!! Lectura placuta, pare o carte foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Niahara: este cu adevărat o carte foarte frumoasă! mersi :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥