6 noiembrie 2012

Oare tu..




Mereu m-am gândit cum ar fi dacă eu mâine nu aş mai fi. Oare tu ce ai face?
Ştiu sigură că tu ai spune că 'Dumnezeu nu doarme' şi 'roata se învârte' poate şi ceva gen 'după faptă şi răsplată'. Total previzibil, deloc amuzant şi plictisitor de probat.
Tu, pe de altă parte, n-aş putea să spun exact cum ai reacţiona. Poate iniţial ai spune că 'şi aşa nu-mi păsa' sau 'ghinion de neşansă, aşa merita!'. Dar poate că mai încolo te-ar mustra conştiinţa sau poate cumva ar ieşi la lumină şi părţile bune pe care le-am provocat (că doar nu-i dracu' chiar aşa de negru!). Mi-ar plăcea să ştiu dacă ai regreta ceva din tot ce ai zis. Doar aşa de amuzament ar fi ceva să văd. Dar parcă nu aş testa, nu ar fi 'demn' să fac aşa o fază doar pentru tine, doar ca să-mi gâdil orgoliul- că asta aş face! De ce să mint?! Mi-ar plăcea doar aşa ca să mă simt eu bine- în condiţii relative, desigur.
Dar tu eşti o totală enigmă. Tu nu ştiu cum ai reacţiona. Poate ai veni la înmormântare şi te-ai prezenta într-o condiţie umilă şi spăşită, ţi-ai prezenta condoleanţele şi cine ştie, poate o făţucă tristă şi plină de regrete. Poate nici nu te-ar interesa partea sentimentală şi ai veni doar ca să mă vezi 'dormind' şi să-ţi spui că 'n-a meritat..'. Un trandafir aruncat pe mormânt şi gata. Sau ai mai putea să vii... nu, asta nu! Nu e stilul tău, deci nu s-ar întâmpla. Cred că ai da dovadă pur şi simplu de bună creştere. Chiar e o provocare numai să mă gândesc cum ai reacţiona, dar aminte să şi văd întâmplându-se! Pentru tine chiar aş face experimentul, ar merita. Cu ce m-ar mai încâlzi? Păi, ştii cum e: dacă în timpul vieţii nu a fost să fie, măcar după moarte să aflu! Morbid gând, ştiu. Oare aş plânge privindu-te? Oare aş simţi ceva? Oare ai simţi tu ceva?
Ar fi amuzant de probat- amuzant pentru mine, greu sau nu pentru tine. Dar nu ştie nimeni ce-mi rezervă ziua de mâine. Doar El ştie când are treabă face to face cu mine, deci nu aş putea decât să-i strecor o idee egoistă. Dar oare să merite să arunc la gunoi toate planurile de viitor doar ca să am o întâlnire privată cu El şi să văd cum te-ar afecta pe tine?!

Şi ia spune, dacă mâine ar fi să mor, care ar fi ultimele cuvinte pe care le-ai rosti?



Cât încă mai trăiesc!
XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Trebuie sa iti iei gandurile astea din cap ,poate intr-un moment de disperare mai toti vrem asta ...dar intr-o clipa de liniste trebuie sa stai si sa gandesti ca nimeni si nimic de pe pamant nu merita un asemenea sacrificiu.Si cum am mai auzit doar oameni slabi fac asta ,eu una numai vreau sa fiu slaba chiar daca in multe momente si am trecut prin multe ca sa ma simt asa si iti spun si tie la fel esti la inceputul vieti si cu mai mult o persoana nu are de ce sa te opreasca din ceea ce vrei sa faci sau sa devi la un moment dat toate se vor aseza asa cum trebuie ,eu asta sper! Ai grija de tine .>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @Roxy: nu e vorba de asta, de parte de miene gându' :) era ceva genu nush metaforic totul.. mersi de sfat şi tu să ai grijă de tine :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥