21 noiembrie 2012

No te cred!!!


Nu m-am putut abţine să pun titlul de mai sus! :))
Deci, fraţilor, sunt în şoc!!
Am câştigat la un concurs de care şi uitasem!! Yeeaaa!!
Concursul era aici şi mă agitasem doar în prima perioadă şi apoi am uitat! Dar e tare faptul că mama Destin mi-a zâmbit!!! Şoc! :))


Sper să ajungă plicul destul de repede şi sper să fie mai multe semne de carte sau cel puţin 2, ca să pot să vă dau şi vouă la Concursul ce-l pregătesc!!



Dacă eram pe fază îi răspundeam autoarei, dar Adrienuţa dormea ca babele, somnu de frumuseţe! :))
Jur în ultima vreme când vin de la liceu şi pun capu pe pernă în 2 minute sunt deja în trenu spre ţara viselor. Şi apoi mă trezesc buimacă! :)) Aşa a fost şi azi, abia ce m-am trezit acu' juma' de oră şi deschid gmailu' şi văd mailu' intru, citesc şi nu realizam ce e cu el!! :)) 
Dar acum, like a boss, sunt mai semi-chiaună ca acu' juma' de oră!! 

Ihm, că tot m-am apucat să pălăvrăgesc aiurea pe aicişea, zic să mă laud că am scăpat ieftin la ora de istorie! :)) Nu m-a întrerupt decât de vreo maxim 5 ori, în rest am predat eu cu chiu cu vai, i-am omorât eu pe ei şi ei pe mine, dar a fost bine, per total! Aşa că 'Yeeaeaaa!' pentru emoţiile stupide ce au trecuuut!! 

Acuma zic să mă apuc să mai fac nişte fan-art-uri dulcici din care să aleg unu pentru Xmas Giveaway! :)) Poate vă pun să votaţi, cine ştie! Apoi cred că ar fi bine să mai recapitulez câte ceva din matricele şi determinanţii ăia că mâine dau teză la mate.

Aşa că vă pupicesc şi ne auzim mâine!
Ţineţi-mi pumnii!! 


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Si eu dau teza la mate maine :|

    Bravo, norocoaso! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. NOROC MAINE!
    Poate iti zambeste soarta ca azi! :>

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sabri: baftă!! :*:* mersi :*:*

    @Anca: săru'mâna! :*:* sper ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta la tezaaa >:D< Si felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes la teza!Si eu am dat azi la romana. :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥