12 noiembrie 2012

News flash!


Hello, scumpii mei!
Ce mai faceţi?



Azi e luni, iar a fost şcoală şi am mai scăpat de-o teză.
Azi a mai venit un pliculeţ cu swaguri de la ms Louise!

Thank you, ms Louise!

Şi săptămâna trecută vineri sau joi, am mai primit un plic de la ms Belle cu swaguri pentru voi!

Thank you, ms Belle!

Acestea sunt:


Ce drăguuuţ, no? Felicitarea cu ren de Crăciun!



Aşa şi vroiam să vă mai aduc aminte că 

'Noi 2 si un blog' este şi pe FaceBook.

Aici găsiţi fan art-urile care le-aţi văzut şi pe aici, pe blog!

Cam atât.. Ne auzim mâine!

See ya'!



XoXo,
Adry 

6 comentarii:

  1. Ce frumuseți!! Vreau și eu! :((

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: o să fac concurs cu ele :* d.aia fac provizii :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dragute suunt <3
    Te pup, Adry >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: mersiii :*:* şi eu te pup, scumpo! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ale Criss: yeaps! ♥ o să puteţi să le câştigaţi!! ♥ :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥