22 noiembrie 2012

Leapşa!




Hey, y'all!
Am supravieţuit!! :)) 
Şi pentru că am promis, azi rezolv o leapşa foarte interesantă de la Rose.
Leapşa celor 7 secrete presupune, ei bine, să împărtăşim 7 lucruri despre noi pe care blogosfera nu le cunoaşte!

Acum să punem laitmotivul postării:



#1. De obicei, când dau peste o trupă nouă sau cântăreţ pe care nu-l cunosc, ascult o melodie şi dacă îmi place mă pun să caut tot albumul. Apoi ascult acel album de enşpe mii de ori, o bună bucată de timp până învăţ pe de rost toate melodiile! Aşa am făcut zilele trecute cu cei de la The Script!!! ♥



#2. Mă port drăguţ cu persoanele pe care nu le cunosc. De ce? Pentru că persoanele pe care le cunosc sunt...ihm.. avem o relaţie specială de hate intensiv şi nah. De ce să mă chinui să spun că nu sunt aşa când persoanele oricum cred că sunt altfel? :)) Deci waste of time, screw them!!



#3. Îmi place să ajut, pe oricine, oriunde şi oricând. De exemplu, am decis să ajut şi eu la Campania de publicare Cicada în România şi astfel mi-am descoperit o nouă pasiune: fan-arts-urile! :)) Îmi place la nebunie să le fac, fie că îmi ies bine sau nu (asta voi decideţi). Sunt pur şi simplu înnebunită! :)) Daţi-mi un subiect şi pac! apare fan-art-ul!!



#4. Habar nu am de ce, dar uneori abandonez pur şi simplu compunerile sau poveştile pe care plănuiesc să le fac lungi :)) Mi-e, nu ştiu, greu, să zic aşa, să trag de păr atâta. Am descoperit că mă descurc mai bine la artisticăreli  (drepturi de autor Anna) de moment. Aşa că mai nou asta fac! :D



#5.  Încă mă mai uit pe Disney Channel. Daţi-mă în judecată! :)) Îmi place, adică sunt unele filme sau seriale chiar funny şi, nah, eu tot copil sunt! :)) Screw my age, I'm still a kid!!



#6. Sunt băieţoasă! :)) Gen mult! Nu ştiu de ce, dar e mai bine aşa. Adică mereu m-am simţit confortabil în blugi şi cu un hanorac bun pe mine! Ce atâta fâstâceeală?:)) Dacă eu mă simt bine. d'aia numai pot eu că stai la 15 m de mine :)) Într-o zi o să apară şi unu care să mă înghită aşa cum sunt. 



#7. Îmi fac foarte repede noi hobby-uri. De exemplu, mai zilele trecute m-am apucat să tricotez şi îmi place, apoi am văzut că-i amuzant să fac şi brăţări ale prieteniei, dar momentan nu mă descurc prea bine :)). A şi am menţionat de noua mea pasiune pentru snooker? 
-bine, bine, snooker-işti sunt de vină!! Vinovat :D-

Neil Robertson ♥
Judd Trump ♥


Dau mai departe leapşa următorilor: Anna, Ramona, Sabri, Allexa Young, Niahara,  Ale Criss şi oricine trece pe aici şi o vrea :) Ştiu că am uitat o grămadă de lume, dar trebuie să fug să mă uit la reduceri pentru Black Friday!!
Nu uitaţi MÂINE sunt nişte REDUCERI IMENSE peste tot!!!



XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. Avem punctele 6 si 7 in comun...hihi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuuu! :> Ce tare! Tre să fac și eu leapșa asta! :-? Avem primul punct în comun! ;) Și eu am o obsesie pentru fan-arturi! :O
    Surori pe viața!!! :) :D
    - Sunt cu capul în nori = mâine am teză!! -

    RăspundețiȘtergere
  3. @Viorel: hehe :)

    @Anca: Sisteeeers ♥♥♥ Baftă mâine!!! :*:*:* Mersi, mersi! Aştept leapşsaaa :o3 :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma gandesc zile in sir la o poveste, dar rareori o termin (pana acum am terminat doar trei) pentru ca imi vine in minte alta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei,hei,heiii!Hihi ne cam asemanam:)),cel putin la puncetele 1 [ii ador pe cei de la The Script:X],5 si 6. Merci pentru leapsa:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciudat. Eram sigură că am lăsat comentariu :))
    Mersi c-ai luat leapşa :* :* Apropo de 4, nu-mi spune c-ai renunţat la 'Împotriva destinului', că te mănânc :-w Mă gândeam că ai luat o pauză de la scris în perioada asta, atâta tot :) Şi 2 e pentru mine :)) Îmi place mai mult să cunosc persoane noi decât să stai cu vechii "prieteni".
    Te-am pupat ♥ >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ale Criss: tare :)):*:*

    @Allexa: yeeeey! :*:* no problem!! The Scripr RULE!!! :)):*:*

    @Rose: mersi că mi-ai pasat-o :*:* nuuuuuu, nu am abandonat :o3 e pauzăăăă :o3 :*:*:* ştii cât te ador ♥ >:D< :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥