30 noiembrie 2012

Honey, I'm home!



Nooo, nu m-au răpit extratereştrii şi nici nu m-a răpus şcoala :o3
Doar că.. nu ştiu.. am fost aşaaaa de ... hmm.. 
să zicem leneşă/dezamăgită/asdfghjk (sorry Rose de plagiat!!:*:*)

Dar pot să spun că 'Show time'-ul promis vine săptămâna viitoare pentru că Libris întârzie cu adusu' comenzii mele dulci, dar poştaşu a fost harnic şi mi-a lăsat vreo 2 avize şi am fost la poştă!! Uh cărţi iubibile (Rose, again scuze!! :)):*:*), o să vi le arăt cât de curând!! Şi de la Gaudeamus, mami mi-a luat o carte care e prin Top 100 cărţi de citit înainte de a da colţu', parcă!

Ihm, şi am uitat să vă spun că degetele mele mari de la mână sunt înfăşurate în leocoplast? :)) Yup, ieri la ora de sport, moi s-a rostogolit din ghemuit în ghemuit înapoi şi habar nu am cum, dar mi-am rupt unghia de la jumate şi doare şi sânge şi vorba Ioanei 'Noroc că nu-i vreun vampir prin preajmă'! Şi unghia de la degetu' drept s-a dus când încercam să ridic ţucumbăru ăla tâmpit de la uşa maşinii ca să ies când veneam de la poştă!!!! Vorba lu' mami 'Arăţi ca sugarii ăia mici de n-au voie să bage degetele în gură!'. So yeap, arăt fix ca ăia mici! :))

De citit nu am prea citit.. În apărarea mea, m-am uitat de vreo 2 nopţi la vreo 5 filme, viitoare 6:
- Something borrowed: genial film! :)) Am plâns şi am râs ca apoi să plâng cu capu' în pernă. Merită să-l vedeţi. O să vă povestesc în curând despre el, cât şi despre restu'.
- Faces in the crowd (Ioana, tot te urăsc!!!): un thriller psihologic la care am crezut că mor!! Mă uitam şi mă speriam şi eram ceva gen 'Nuuu te cred!!!! o.O'. Merită, e o poveste frumoasă, dar NU vă uitaţi la el noaptea, ca mine, pentru că o să visaţi ORIBIL!! Eu am visat că mă tăia unu cu lama criminalului ăla nenorocit!!
- The Hangover 1 şi 2: Oki, e de râs. Actori buuuuni rău. Dar unele scene rămâi marcat pe viaţă, aşa că pentru cei care se simt pregătiţi uitaţi-vă la ele, cine nu, credeţi-mă, nu pierdeţi nimic colosal! Prefer să aşteptaţi!! :))
- Iron Man 2: Uuuuuu da!! Robert Downey Jr. este MAXIM!! În toate sensurile posibile!! Epic, vă spun eu! Merită cu vârf şi îndesat să-l vedeţi! Vă spun eu!! :*

Şi viitorul #6 este 'The Avengers' şi apoi mă cam bate gândul să mă uit la 'Music and lyrics' care am văzut descrierea şi pare dulce rău. O să vedem noi ce-i de capu' lui!

OMG, era să uit!!

La mulţi ani, de Sf. Andrei! Şi tuturor care poartă nume derivate! Mult noroc şi sănătate, că de restu' au grijă părinţii sau chiar voi!

Acuşica zic să vă las. Dar mai întâi vreau să vă aduc aminte că avem un concurs în desfăşurare:


Apropo: puteţi să daţi comm la recenzii o dată pe zi pentru a câştiga mai multe puncte. Şi nu utiaţi de cerinţele obligatorii de care voi ţine cont la extragere!!

Aşa, acuşica vă las. Fug să văd cum se termină 'Bacşis de 2 mil de dolari' sau ceva în genu'. E cu Nicolas Cage şi e comedie şi e pe protv acuşica.

Weekend plăcut!!
XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Ow :3 Să ţi se facă bine degeţeluul :* :*
    Pisoiaşu' ăla e aşa drăgălaaş :o3
    Abia aştept să vină 16 decembrie :> Şi nu-ţi face griji, şi eu am luat afgsdgd de la tumblr-işti :))
    Un weekend fain să ai :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Auch!Doare rau cand iti rupi unghia:|.Sper sa`ti treaca redepe:* ! Merci de "La multi ani!" :X [ma cheama si Andreea:)]

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună!:) Doream să te anunţ că ai primit o leapşă de la mine . :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥