20 noiembrie 2012

Heylooooo!




Hello, dragii mei!
Numai mie mi se pare că nu se mai termină săptămână??
Mâine o să am o sută de mii de emoţii şi joi mai dau şi teză la mate.. 
Uff, viaţa de liceu!! (Bine că se termină!!!!)

Dar trecând peste dramele vieţii mele, vreau să vă dau o veste bună!
În 10 zile dau drumul la Xmas Giveaway!!
3 cărţi în variantă ebook şi 3 pachete de swaguri!
Trebuie să mă decid cum să fac pachetele, dar mai e până atunci!!

Ţineţi-mi degetele încrucişate!! 
Sper să mai fac rost de nişte swaguri, sper eu poate şi cărţi!
Am să fac şi un 'poster' pentru concurs ca să fie mai atractiv! :))

So, v-ar plăcea să participaţi? 
Ar fi drăguţ să ştiu şi eu cam câţi aţi fi :) 

Până mâine vă las o melodie să vă încălzească sufleţelele!
Stay warm!


XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Uh, şcoala asta ne omoară pe toţi :( Nouă ne-a amânat un pic teza la română şi nu sunt sigură dacă să mă bucur sau nu :) Abia aştept concursul şii dacă ai nevoie de ajutor la posterel sunt aici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Allexa: yeey! mersi! :*:*

    @Sabri: yeey! :*:*

    @Rose: sigur! mersi scumpa mea! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥