26 noiembrie 2012

Hey, sh... lovely Monday!


Hey, scumpii mei!
Refuz să spun că am mai început o săptămână de şcoală,
 ci spun că mai avem 3 săptămâni şi VINE VACANŢAAAAA!! YEY!! 
-şi acum îmi vine în cap replica lui Moose din Step Up 2- The Streets:
 'It smells like candy cane and Christmas!'-



Yup. Am mai primit un pliculeţ cu swaguri pentru mine şi voi, adică noi :o3 
Greu mă mai decid care să dau şi care să păstrez :)) 
Şi mai ales dacă dau acum sau.. sau mai încolo, o să vedeţi voi :o3

Aşaaaa, m-am decis cum să dau premiile!
Vor fi 6 câştigători!
Primii 3 vor primi plicuri cu swaguri+ ebook ENG+ ebook RO la alegere
Următorii 3 ebook ENG+ ebook RO la alegere

Sper să fie oki şi pentru voi!

Altceva ce să vă mai zic? Uhm, am scăpat la milmetru de o ascultare monstru la română, mi-am prins urechile într-un proiect :)).. Uhm, mâine am cele 3 materii magnifice de BAC (română, mate, geogra), s-ar putea să-mi aducă teza la mate. Şiiii nu ştiu cui ar putea să-i pese de aşa ceva, dar eu am chef de vorbăreală :))- yup, cuvânt nou!

V-am pupat şi l-am lăsat!!




XoXo,
Adry 



4 comentarii:

  1. Uu :) Abia aștept să văd swagurile! :) De curiozitate, cum se aleg câștigătorii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Decat trei saptamani? Daaa <3 Miroase deja a Craciun :3 La mine in oras au inceput deja sa puna decoratiuni si am o pofta nebuna sa impodobesc bradul <3
    Sa ne spui si noua ce-ai facut la teza:> Eu dau maine la mate, si la romana joi. Apoi, scaaap <3
    Imi place melodia :3 Vocea lui Amy e asa soft 8->

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu stiu replica lui Moose. Ador filmul STEP UP2 ....este filmul meu preferat <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥