11 noiembrie 2012

Dynamo şi Magia Imposibilului!



Hey, y'all!
Ce mai faceţi?
Poate ştiţi, poate nu, că pe Discovery îl puteţi vedea pe Dynamo!
Bine, bine, acuma parcă văd că întrebaţi:
'Cine-i Dynamo?'


Ei bine, Dynamo (pe numele lui real Steven Frayne) este un magician din Marea Britanie.
A devenit cunoscut prin intermediul documentarului produs de Discovery Channel 'Dynamo- Magia imposibilului'.

Ce face el? M-A-G-I-E!
Şi nu gen ia o tipă şi o taie în două, ci Magie adevărată!
Totul se întâmplă în locuri aleatorii- pe stradă, în restaurante, în cluburi, în bijuterii etc.- ce-i aşa de incredibil la el?! Totul! Lucruri absolut imposibile pentru el sunt posibile!
YouTube-ul este plin de filmări cu el, pentru că aşa a început, s-a filmat şi a pus pe YouTube magiile pe care le făcea. Apoi a ajuns pe FaceBook şi Twitter.

Astăzi, pe Discovery a fost un fel de maraton cu Dynamo, de la 11 la 15. Dar eu n-am prins decât de la 13 la 15. Dar după două episoade cu Dynamo, tata, care nu credea în magie, efectiv ţipa la televizor 'Du-te-n colo că NU SE POATE!'. Niciodată nu am mai văzut o faţă atât de uimită ca a tatei :)) Zău, mie una mi se pare incredibil ce ştie să facă Dynamo.
Adică, sincer, s-a descălţaţ brusc în faţa mulţimii şi a scos o doză de Cola din adidas!! :)) 

Bine, că apoi tata a încercat să aducă explicaţii logice şi nu i-a ieşit asta e a doua parte, dar l-a lăsat complet năucit toată faza. Şi a spus:

'Până la vârsta asta (40 de ani) nu am crezut în Magie! 
Chiar m-a pus pe gânduri!'

Dacă tata, om raţional, a ajuns să spună aşa ceva :) Vă las pe voi să decideţi dacă e sau nu aşa!

Magia chiar există şi trebuie să credem în ea! :)
Vă las un videoclip cu el, subtitrat în română. Calitatea nu-i cine ştie ce, dar merită măcar să vă stârnească puţin curiozitatea!
Enjoy! :)



Cum staţi cu gura? E deschisă şi ţipaţi la monitor? :)) Dacă da, 'Welcome to the club!' :))

Mai multe informaţii puteţi găsi pe următoarele site-uri:


Sper că v-am stârnit curiozitatea!
Dacă aşa am făcut, atunci căutare plăcută într-ale lui Dynamo pentru că merită!!
Şi nu uitaţi:

Magia Există!

XoXo,
Adry 

12 comentarii:

  1. Tipul asta e genial!! Eram cu gura deschisa pe tot parcursul video-ului :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. @Patri: that's the way!! :)) welcome to the club!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am văzut şi eu acum ceva timp la televizor şi am rămas marcată.. E pur şi simplu genial. Este un videoclip în care merge pe apă !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cinna: yeap, îl ştiu :) aşa şi-a făcut el debutul :)):p :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu îl știam deja. Fratele meu e fan ... și când el devine fan a ceva... mă molipsește și pe mine! =)) Oricum, e genial tipul! Când eram mică și țipam ca nebuna prin casă că magia există nu credea nimeni.. NA! Săturați-vă! =))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anca: şi frati-miu e fan! :)) corect, corect!! :)) aşa se faceee!! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaaa, si eu il urmaresc. Omul asta e odododoo <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu!NU pot sa creeeed!:)) Chiar ieri am cautat niste poze cu el si ma gandeam cum sa fac o postare desre el sambata viitoare,pentru ca nu am vazut pe niciun blog:O!Asa ceva e imposibil!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Vero: destul de odododo <3

    @Allexa: chiar e tare omu'!! :)) abia aştept postarea ta :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Credeti ca daca mergea pe apa mai aparea la Discovery Channel sa faca spectacol profitand de naivitatea unora.Nu mai credeti tot ce vedeti la televizor si pe you tube!Manipularea e cuvantul de ordine in zilele noastre/ Treziti-va!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.youtube.com/watch?v=qTKGzZNmxd4

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥