19 octombrie 2012

Yupiiiii!!!!!!



Hellloooooo, party people!!!!
Ce mai faceţi iubăreţilor??? 
OMG OMG OMG!!!
Nu mă mai opresc din spus aşa ceva!!! 
Deci au venit două plicuri din străinătateeee!!


Un plic cu swaguri de la tanti Angela Corbett 
pe care o să le pun la bătaie într-un prim giveaway, 
dar mai întâi adun material!!! 
Thank you, ms Angela!


Şi al doilea este de la draga mea tanti Belle Whittington!
Un cadou întârziat de ziua mea!! :o3
Este atât de dulce!!!
Thank you, so so much, ms Belle!

Nu sunt atâââât de adorabile?? Deci mă simt de parcă ar fi venit Crăciunul!! 
Love y'all!
Ne auzim mai pe seară! 



XoXo,
Adry ♥


3 comentarii:

  1. Ce adorabilicioase suunt! Vleau si eu!!>:P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: mersi :x eh :)) o să ai şansa când o să fac un concurs să iei un semn de carte :x :)):*:*

    @Roxy: ştiuuuu :x:x:x

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥