17 octombrie 2012

x_x


Hello, my sweet readers!
Ce mai faceţi? Mai aveţi timp de respirat?
Puteţi să respiraţi şi pentru mine? :))



O grămadă de chestii de făcut în săptămâna aceasta 
şi nici unul legat de cartea care stă pe noptierăăăă!!
Dar pot să vă jur că în curând veţi avea parte de un PRIM INTERVIU cu o autoare GENIALĂ!
Şi, zău!, o să vă placă!
Zilele acestea lucrez la traducerea lui şi la fragmentarea lui 
(este o tanti foarte vorbăreaţă, dar o veţi iubi!)!

Aveam plănuită o mega surpriză pentru voi, dar stupida de poştă îmi dă planurile peste cap, aşa că surpiza de ziua mea-aniversarea de 8 luni-Halloween va mai întârzia :o3 
Dar, zău!, o să vă placă!

Până atunci nu ştiu exact ce să vă mai spun.. Mi-e dor de vechile postări pe care le făceam.. Aveam mai multe de spus în trecut, acum parcă nu mai ştiu să mă exprim sau să vă transmit chestii mai interesante decât
'Hei lume! Sunt ocupată, scuzaţi!' :o3 Trist şi îmi pare rău că vă dezamăgesc de fiecare dată când daţi click pe linkul blogului!!


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Ah,si eu toata ziua stau si invat,debea am timp sa intru pe blog,sa citesc,doamne,imi e asa de dor :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ne dezamagesti!! :)

    Apropo, imi place MULT noul design al blogului.<3 Intra pe mess! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ne dezamagesti absolut deloc. Stiu cum e cand nu ai timp liber absolut deloc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie inca imi plac postarile. :D Si cu cartile chiar am inceput sa o duc (IAR) bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bianca Ioana: mie-mi spui?! :(

    @Sabri: mersi scumpo :*:* hihi.. e de halloween!!

    @Viorel: mersi :) urăsc şcoala! :))

    @Anca: mersi drăguţo! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥