8 octombrie 2012

Waiting sucks!


Because now I feel you!


Hey, guys! How are ya'?
Sper că vă e bine deşi toamna se face simţită şi e un frig ciudat,
virozele bântuie şi profesorii ne chinuie!
Uhm, azi e luni.. o altă săptămână ne-a intrat cu bocancii în viaţă
şi iată că aşteptarea chiar chinuie!
Orice fel de aşteptare, de la obişnuita aşteptare a unor rezultate la un test
la venirea unui plic, două, trei :)) şi ziua de sâmbătă.
Uhm sâmbătă voi serba 18 ani de viaţă şi nu-mi vine să cred că a mai trecut un an!
Adică, zău!, unde zboară timpul în halul acesta?
Voi sesizaţi că trece chiar aşa?



Aşteptarea e nasolă! Grav de tot! 
Oare cât trebuie să aştepţi ca un anumit lucru să se petreacă? :))
Whatever! Ceea ce-mi aminteşte!!
Azi a fost maxim! :)) Am vorbit cam jumătate din zi 
în engleză cu Ioana, colegă-mea de bancă!
Şi era absolut genial! Toată lumea striga la noi că am înnebunit, că avem febră! :))
Ce ne-a apucat?! Nici noi nu ştim, dar să vorbeşti în engleză 
e mult mai amuzant decât în română!! Încercaţi să vedeţi!!!



Anyway! S-ar putea să ne auzim mai pe seară sau poate nu!
Scuzaţi-mă că de la o vreme încoace fac nişte postări anapoda.. :D



Lots of love and kisses and hugs!!



XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. EU am intrebat de doua ori... cand a trecut septembrie? o.O Oricum... vineri e ziua mea deciii.. =)) am asteptat luna asta prea mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Viorel: aşa e :))

    @Anca: iii ♥ a mea e sâmbătă! ♥ două balanţeee ♥♥ :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi aaani! >:D< :* Daa, timpul trece mult prea repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: mersii :)):*:*:* >:D< mi-ai zis din timp să fii sigură, no ? :)) :*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei,ai o leapsa de la mine:http://annasroyalcourt.blogspot.ro/2012/10/again.html

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥