4 octombrie 2012

Today wasn't a fairytale!!


Hey, y'all!
Ce mai faceţi? Sper că bine.
Azi vreau doar să pălăvrăgesc fără un sens şi scop anume.


Ştiţi cum e când vă planificaţi să faceţi  lucrul X în ziua Y? Nu ştiu cum, dar mie mi se întâmplă mereu să nu pot să fac acel lucru X în ziua Y tocmai pentru că planific acel lucru.
Lucrul X era destul de important să se petreacă în ziua Y, dar acum nu mai este posibil! Al naibii destin!!- oare dacă zic aşa ceva se va complica sau nu?!- nu ştiu cum mereu îmi dă cu uşa în nas!
De parcă nu ar fi destul de enervant faptul că am avut 
toată săptămâna un feeling în legătură cu lucrul X din ziua Y,  
acuma trebuia să se şi adeverească, no ??
Awh.. nevermind.

Vedeţi ce face vremea asta dată peste cap de aşa-zisă toamnă?!
Vreau să plouă, vreau să aud tunete şi să văd fulgere!
Vreau să calc pe un covor imens de frunze moarte! Vreau o toamnă autentică..
Şi mai vreau.. dar nu contează! 

Azi m-a obsedat melodia:


You see what I mean ?! Freaking destiny! 


Mâine nu mă duc nicăieri. 
O să stau să citesc cartea
la care am tânjit toată săptămâna! 
Cu puţin noroc o să vedeţi şi recenzia!


XoXo,
Adry ♥


6 comentarii:

  1. Stiu ce zici si mie mi se mai intampla asa cand imi planific ceva :\ poate asta e si scopul sa nu se indeplineasca ca e planificat sau ca nu e timpul. :-?? pe mine m-a obsedat de aseara melodia lui Taylor Swift - Mine :x pana acum nu observasem cat e de frumoasa. :)) si se potriveste cu ceva. :"> si eu ma duc la citit. Lectura placuta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi spui si mie numele melodiei ? Mi-a crapat plug-in-ul la calculator si nu pot s-o vad .

    RăspundețiȘtergere
  3. @Roxy: mereu spui ceva care mă binedispune:)) poate ai dreptate :*

    @Anomim: sigur. maroon 5 love somebody :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa se intampla ;)) trebuie sa ne tinem de lucrurile X in ziua Y

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe,si mie mi se intampla exaaact la fel!De aceea prefer sa nu imi fac planuri sau sa organizez diferite activitati[mama imi zice ca`s dezorganizata da` am si eu motivu` meu :))]
    Astazi mi`a rasunat in minte,tooooata ziua, The Tokens-The Lion Sleeps Tonight

    RăspundețiȘtergere
  6. @Pauza de ţigară: poate Roxy are dreptate, poate n-a fost să fie :)) :*:*

    @Allexa: you seeee!! :)) Nu sunt singuraa!! :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥