11 octombrie 2012

Special Strikes - eBooks!



Hello, my lovely friends!
Aseară după ce v-am arătat ce minunăţii am găsit la reduceri, 
m-am gândit să mă şi apuc de citit.
Am rămas cu un ditamai nodu' în gât de curiozitate.. 
Două povestioare care, zău, te fac să vrei mai mult şi mai mult! :))
Două mini-strike-uri!
Enjoy!




Choices: A short story
(Thomas Lord of Death)
by K.W.McCabe

Aceasta este o povestioară scurtă menită să trezească interesul celor în mâinuţele cărora pică! Şi credeţi-mă, şi-a făcut efectul!

Este vorba despre un băiat sau, în orice caz, un personaj masculin ce apare la uşa unei femei şi îi spune:
“The dark master has called in the debt you owe him. You will come with me tonight.”
Din câte se pare este vreun fel de recuperator de datorii sau, în fine, ceva pe acolo! Eu una sunt foarte curioasă pentru că nu prea am înţeles dacă tanti aceea moare sau păţeşte ceva! E ciudat şi foarte misterios. (AIA e şi ideea când îţi dă o mostră dintr-o carte, no?!)
Şi-a îndeplinit menirea şi am de gând să pun gheruţele pe un exemplar! Vreau să înţeleg ce presupun aceste datorii şi cum le poţi face şi, mai ales, ce-i cu dulceaţa aceea de recuperator îndurerat şi drăguţ !! :o3




Intuition
(Intangible)
by J.Meyers

Un bonus apărut înaintea primului volum al seriei ‚Intangible’ !
Gemenii Luke şi Sera au nişte puteri aparte: Luke poate Vedea viitorul, dar nu-l poate împiedica, iar Sera poate vindeca oamenii doar printr-o atingere. Împreună fac o echipă foarte bună, îşi termină unul celuilalt propoziţiile şi sunt cât de poate de drăguţi. Dar secretul lor trebuie să rămână secret, nu ar vrea să li să mai păţească acelaşi lucru de care au avut parte când i-au arătat bunicii lor ce pot face.
You—” she breathed hard, “—officially—” took a drink of water, “—suck.” Luke laughed. “Hey, I thought you wanted to hike. If it’s too much for you we could—”

Dar când Sera vindecă un excursionist acesta se gândeşte imediat că gemenii au avut ceva de-a face cu această vindecare! Dar puterea Serei îi salvează de acest nenoroc!
His face crumpled in confusion. “This is so weird. It hurt like a son-of-a-b—” He glanced at Sera. “Uh, gun. And, now…”

O nouă viziune a lui Luke îl pune pe jar, iar viziunile lui mereu se îndeplinesc. Această viziune trebuie împiedicată!!
This was another chance to do the impossible. There had to be a point to being able to predict the future. Right? He had to be able to change it. Somehow.



Deeci ?? Ce spuneţi? A meritat să caut cărţi la aşa un preţ (0 dolari)  , no? :))
Eu cred că sunt foarte tari şi sunt extrem de curioasă să văd ce se va întâmpla 
în continuare în ambele cărţi!!

ps: o să repostez pozele cu noile achiziţii în materie de eBooks pentru că am şters din greşeală postarea!! :)) sorry :o3

XoXo,
Adry 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥