27 octombrie 2012

Speaking of Cicada...-partea a IIa-



Hey, hey!
Weekend bine ai venit!
Acum vreau să continuăm cu următoarea parte a

Enjoy! 


Şi acum, să aflăm mai multe despre tine:
5. Arată-ne o poză cu tine, scumpa ta fiică, Linda Belle, şi dulceaţa ta de căţel, Sascha Marie! *e o întrebare îndrăzneaţă, dar trebuie să văd! LOL!*
 

Aceasta este o poză cu mine. Este favorite mea.. fiica mea a făcut-o.
Aceasta este o poză cu draga mea fiică, Linda Belle.
Iar aici este o poză cu Sascha Marie costumată de Halloween. Ar trebui să fie o gărgăriţă, însă s-a agitat de cum am îmbrăcat-o cu el. Uitaţi-vă doar la privirea ei sălbatică! LOL!


6. Arată-ne locul tău favorit unde stai să stai/citeşti/scrii.
Bârlogul unde scriu nu e deloc un bârlog. Ca să fiu complet sinceră cu voi, aş spune că lumea întreagă este bârlogul meu. De când am o slujbă de zi, trebuie să-mi programez după orele în care sunt disponibilă. Totuşi, chiar dacă fizic am pus-o deoparte, încă trăiesc cu un picior în lumea poveştii mele. Sunt o visătoare avidă, vedeţi voi, aşa că nu mă pot abţine. Şi, defapt, este modul în care scriu când nu sunt capabilă să transpun povestea în cuvinte. Mi se învârt poveştile în minte în timp ce-mi urmez programul zilnic de la muncă. Dar odată ce sunt acasă, mă pun pe treabă!
Odată ce am ajuns acasă, mă cuibăresc în colţul meu favorit din canapea şi mă pregătesc să extrag toate acele vise de peste zi în cuvinte. Ce obiecte îmi sunt necesare când sunt în locul unde citesc? Pentru început, pur şi simplu îmi trebuie păturica din bumbac pe care mi-a dăruit-o mama mea. Un pahar pentru ceva de băut trebuie să-mi fie la îndemână, şi de obicei am notebook-ul şi  o copie din ‘Cicada’ ca să pot răsfoi prin scenele trecute pentru a păstra o continuitate a poveştii. Desigur, am nevoie să-mi fie la îndemână ochelarii de citit ca să pot vedea toate acele litere mici de pe ecran. LOL!
Oh! Şi hai să nu uităm de muzică! Întotdeauna am căştile în urechi ca să pot asculta muzica inspiraţională. Puteţi şi voi să o ascultaţi! Este pe canalul meu de Youtube .


Câteodată, în weekend, îmi place să stau la masă ca să mă pot uita pe fereastră la curtea din spate şi la ‘înfricoşătoarea’ pădurice ce se întinde în spatele gardului.
De pe acest scaun pot vedea pârâul ce şerpuieşte adânc printer copacii cu plante agăţătoare şi să mă uit cum fluturii îşi iau zburul spre bolta cea umbroasă de deasupra lor.  Deseori, în nopţile de vară, licuricii luminează prin păduricea înfricosătoare cu mii de sclipiri în întuneric şi mă gândesc la Blair şi Everett şi îmi imaginez ce fac ei în acel moment.


Ceva îmi spune că v-ar plăcea să vedeţi o parte din păduricea acea înfricoşătoare din spatele casei mele. Aruncaţi o privire. Ocazinal sunt şi păsări  cocoţate pe crengi. Dar cred că le-am speriat când am făcut poza! LOL!
Oricum, în caz că vă întrebaţi, nu aceasta este inspiraţia mea pentru locul pe care Blair îl numeşte ‘pădurea bântuită’. Acea pădurice defapt chiar există, dar e  în josul şoselei. Trec pe acolo în drum spre oraş.
Pfew! E cald afară! Haideţi să mergem înapoi în casă pentru ceva răcoritoare.

Oh o! Se pare că m-aţi prins! Da, este adevărat. Deseori intru pe Facebook în timp ce scriu. E un obicei urât, ştiu. Dar încerc doar să arunc un ochi când am nevoie de o pauză sau între capitole. Mă credeţi, nu? ;-)
Apropo,  mă placeţi pe Facebook?  Mi-ar face mare plăcere să treceţi pe-aici şi să vă alăturaţi distracţiei! Comentariile şi întrebările sunt întotdeauna bine-venit şi mereu răspund. De altfel obişnuiesc să organizez concursuri, aşa că fiţi pe fază! J
Mulţumesc mult pentru că v-aţi oprit prin bârlogul meu unde scriu! A fost incredibil să vă cunosc pe toţi!





7. Ai şi alte hobbie-uri în afară de scris?
Sunt atât de multe lucruri amuzante de făcut, dar nu am destul timp să le fac pe toate! Cred că dacă ar fi să fac o listă a hobbie-urilor mele ar trebui să încep cu visatul cu ochii deschişi. Iubesc să visez cu ochii deschişi. E modul meu favorit prin care pierd timpul. Pe locul doi  presupun că ar fi cititul. Nimic nu se compară cu o carte bună într-o zi ploioasă! Dar lista nu ar fi completă fără să spun despre vizionarea filmelor. Ador filmele bune! Oh! Şi să mă uit la diferite personae! Garantat este unul din cele mai amuzante lucruri!

8. Cum arată o dimineaţă obişnuită pentru tine?
De îndată ce m-am asigurat că Sascha Marie a fost plimbată destul, hidratată şi hrănită, dimineaţa mea începe cu o cană de cafea. Mă opresc în fiecare zi la mama mea acasă pentru cafea şi pâine prăjită. Fără cafea nu aş putea să trec peste ziua respectivă.

9. Repde, spune-ne un personaj dintr-o carte pe care o iubeşti, o trupă pe care o asculţi des şi o creatură fantastică pe care ţi-ar plăcea să o vezi sau să o întâlneşti!
Mi-ar plăcea să-l întâlnesc pe Dumbledore. V-aţi putea imagina câte ar fi de discutat cu el la o halbă de Butterbeer?
Oh, dar e dificil să mă limitez doar la o trupă! Sunt atât de multe trupe excelente! Dar, presupun că favorita mea este MUSE. Vin în Houston în Martie şi sper că o să pot să-i văd în concert atunci! Am menţionat şi despre Biffy Clyro şi Florence+The Machine ! ♥
Mi-ar plăcea să văd un extraterestru. Dacă ar veni cu gânduri paşnice mi-ar plăcea să îl întâlnesc şi să discut cu el despre planeta sa.

10. Crezi în Moş Crăciun?
Sigur că da! Nu crede toată lumea?

11.Top 3 lucruri fără de care nu ai putea trăi!
a)        Cafea
b)        Laptop-ul meu
c)        Telefonul meu mobil

12. Top 3 filme sau seriale pe care le iubeşti şi înseamnă mult pentru tine! J
a)        Downton Abbey (serial TV)
b)        Mândrie şi prejudecată (film)
c)        Once upon a time (serial TV)


13. Top 3 ţări sau locuri pe care ai vrea să le vizitezi şi de ce?
a)        România: Desigur! Îmi face mare plăcere să aflu cât mai multe informaţii despre această ţară frumoasă şi să-i cunosc pe minunaţii cititori români!
b)        Marea Britanie: Ştiu că este mai mult de o ţară, dar mi-ar plăcea să fac un tur şi să-i cunosc şi pe cititorii englezi în persoană! De asemenea, mi-ar plăcea să fac un tur al tuturor locurilor istorice despre care am studiat în facultate la orele de istorie!
c)        Franţa: Am studiat franceza pentru patru ani şi mi-ar plăcea să fac un tur al Franţei.

14. Ce dorinţă ţi-ai pune dacă ai vedea o stea căzătoare?
Sănătate, fericire şi viaţă lungă pentru cei dragi mie.

15. Să spunem că ai posibilitatea de a pleca să trăieşti pe o altă planet. Spune-ne 5 lucruri/personae/animale pe care le-ai lua cu tine şi de ce!
'  Mama mea- deoarece e Mama mea! Şi pentru că nu m-ar lăsa să vizitez o altă planet unde ea nu m-ar putea vedea!
'  Fiica mea- pentru că nu aş suporta să fiu separată de ea.
'  Sora mea- pentru că suntem foarte apropiate şi n-aş putea suporta să nu fiu lângă ea
'  Fraţii mei- pentru că sunt foarte importanţi pentru mine
'  Căţeluşa mea- pentru că o iubesc!

16. Să presupunem că ai câştigat la loto. Ce ai face cu premiul de 1 mil de dolari?
În primul rând aş face o donaţie la biserica unde merg apoi m-aş asigura că mama şi fiica mea ar avea tot ce le trebuie.

17. Dacă ai avea o baghetă magică şi posibilitatea de a face 3 vrăji, care ar vrăjile pe care le-ai face şi de ce?
'  Aş face o vrajă ca toate cărţile mele să fie bine-primite de cititorii mei
'  Aş face o vrajă prin care să am atâţia bani încât să mă pot concentra doar pe scrisul cărţilor
'  Aş face o vrajă ca Cicada să fie ecranizată

18. Ce ai vrea să le transmiţi celor care citesc acest interviu?
Vă mulţumesc foarte mult pentru că v-aţi făcut timp să citiţi răspunsurile mele la întrebările scumpei Adry. Sper că fiecare dintre voi ştie cât valoraţi şi cât de mult vă apreciez. De fapt, vă invit pe fiecare dintre voi să vă opriţi pe reţelele sociale şi site-urile pe care mă găsiţi şi să-mi spuneţi un ‘Bună!’. Îmi face mare plăcere să corespondez cu cititorii mei şi întotdeauna răspund.

19. Acum, trebuie să ne spui dacă ţi-a făcut plăcere să răspunzi la aceste întrebări!
M-am distrat foarte mult răspunzând! Adry a pus mult suflet în aceste întrebări şi apreciez timpul şi efortul ce le-a depus pentru acest interviu. Mulţumesc, scumpa mea Adry! 

20. Acum, ms Belle, spune pa-pa! :-D
La revedere! Mulţumesc foarte mult că m-aţi primit la o ceaşcă de ciocolată caldă şi o mică şuetă! Vă urez tuturor o zi minunată. Vă trimit toată dragostea mea de aici din Texas!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ei bine ? V-a plăcut?
Dacă da, atunci alăturaţi-vă şi voi 
Şi nu uitaţi! Votaţi, votaţi, votaţi!

Un weekend plăcut!

XoXo,
Adry 

4 comentarii:

  1. Aaadry, puteai să pui nişte întrebări mai adorabile? ♥ Belle e aşa drăguţă şi chiar sper ca Cicada să apară şi la noi :X

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rose: păi dacă mă gândeam mai bine poate :)) :*:* chiar este genială :x şi da, sper că o să reuşim! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. So much fun! Thank you, Lovely Adry! <3

    ~Belle

    RăspundețiȘtergere
  4. @Belle: I thank you, ms Belle!! <3<3<3
    Lots of kisses!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥