26 octombrie 2012

Speaking of Cicada - partea I -


Hello, my loves!
Ce mai faceţi? Sper că bine!
Astăzi am de gând să mă ţin de promisiune şi vreau să vă arăt primul meu interviu cu o autoare!
Autoarea în cauză, aşa cum v-aţi prins deja, este doamna Belle Whittington!
Vă las acuma să vă delectaţi cu prima parte a interviului!
Enjoy! :)

Thank you, ms Belle!



1. În primul rând, povestește-ne puțin despre tine!
Mi-am imaginat povești de când mă știu. Prima mea dorință de a fi scriitoare s-a manifestat pe când eram în clasa a doua, și învățătoarea mea, doamna Rambin, ne puneam să stăm cu capul pe bănci după pauza de la prânz și ne citea povești pline de magie și imaginație.
Crescând în Nacogdoches, cel mai vechi oraș din Texas, am putut avea veri pline de aventuri alături de prietenii mei. Pot numi aceste aventuri și amintiri ca având o mare importanță pentru poveștile mele YA (young adult). Cicada are o mare parte din energia  generată de aceste aventuri din copilărie. Una dintre aventuri chiar s-a întâmplat când aveam 13 ani. Eram într-una din expedițiile mele în pădure împreună cu cățelul meu, Dusty. Am ajuns prin pădure la o pajiște vecină și  ne-am târât prin gardul de sârmă ghimpată. Când am ajuns în vârful delușorului cu iarba deasă am realizat că stăteam în mijlocul unui cerc gigantic imprimat în iarba pajiștii. Nimeni nu-mi spusese vreodată despre cercurile din lanuri până atunci, așa că am crezut că era o coincidență bizară că se afla un cerc ciudat în iarba înaltă. Acum, acel cerc este imortalizat pentru totdeauna în romanul pentru tineri, Cicada !
În afară de cele spuse, aș mai vrea să vă împărtășesc cât de multă plăcere îmi creează faptul că fac cunoștință cu atât de mulți cititorii români! Știu că am mai spus asta, dar e adevărat… Cititorii români sunt minunați! 

2. Cum ți-a venit ideea pentru Cicada?
Nu este un lucru care să nu mă fi inspirat să scriu Cicada. Găsesc inspirație în orice lucru din jurul meu și sunt multe amintiri de-a lungul anilor care m-au inspirat și au culminat în trilogia Cicada! Totuşi, pot spune că am inclus multe locuri reale din oraş în care Cicada se desfăşoară.
De exemplu, eu trec pe lângă o fermă în drum spre casă în fiecare zi (câteodată şi noaptea!) şi în mijlocul unei pajişti este o mică pădure cu nişte copaci ce formează un dens perete de arbuşti. De ani de zile mi-am imaginat că un lucru foarte misterios se petrece în interiorul păduricii şi, câteodată, mă înspăimântă când conduc pe lângă ea! Acum cititorii pot simţi citind despre ‘pădurea bântuită’ din Cicada!
Ca şi mulţi autori, îmi place să ascult muzică bună când scriu. Sunt atât de mulţi muzicieni talentaţi care mă inspiră când visez cu ochii deschişi şi când îmi scriu poveştile. M-am gândit să  împărtăşesc lista mea cu muzica ce mă inspiră cu voi, dragi cititori. J
·            Cicada inspiration playlist
·            Firefly inspiration playlist
·            No. 3 inspiration playlist
Alt lucru pe care cititorii ar vrea să cunoască  este că am un cântec favorit care se potriveşte cu fiecare carte din trilogie! Vreţi să ascultaţi temele musicale neoficiale pentru fiecare carte? Să-i dăm bătaie!
· Cicada: The Resistance
· Firefly: Cosmic Love
· Third (carte încă fără un titlu): Electric Feel
Există până şi un  cântec pentru Everett.
 Şi ca un bonus, aici aveţi un cântec pentru un personaj foarte important pe care cititorii îl vor întâlni în Firefly. Numele lui este Ash, şi Doamne!, chiar cred că veţi adora să-l urâţi iubindu-l!
Ei bine, nu mă pot abţine să nu put şi cântecul acesta! Fără să vă dau spoilere, lăsaţi-mă să vă spun că acest cântec a inspirat un moment foarte special din cartea a treia.. Hmmm.. Mă întreb despre cine poate fi acest cânte? Ghiceşte cineva? Lăsaţi mai jos un comentariu! J
Sper că toată lumea se va distra ascultând playlist-urile citind cărţile! Şi mi-ar plăcea să vă aud părerile referitoare la cât de bine se potrivesc melodiile cu cărţile mele.
Şi nu trebuie să omit să transmit mulţumiri pentru fiecare musician ale cărui cântece m-au inspirat. Vă mulţumesc că aţi împărtăşit magia voastră! 


3. Ai vreun personaj favorit al cărţii tale? De ce?
Aceasta este chiar o întrebare foarte bună la care am un răspuns cam ciudat. De fapt, mă regăsesc în fiecare personaj în mod egal. Simt că fiecare din ele au o mică parte din mine în ele şi am o legătură cu fiecare în parte. De exemplu, când ei sunt răniţi, îmi aduc aminte perioadele grele în care am fost  stresată sau cu inima frântă. Când ei sunt îndrăgostiţi, îmi amintesc perioadele când eram îndrăgostită până peste urechi de cineva. Aşa că, îmi pare rău, dar nu pot fi mai precisă de atât.

4. Ce-ţi place cel mai mult la cariera de scriitoare?
Prima oară când am citit întrebarea, mintea mea a spus ‘Scrisul e partea mea favorită!’. Dar, apoi inima a răspuns, şi consider că acesta este alegerea corectă. ‘Să-mi întâlnesc cititorii este partea mea favorită din cariera mea’. Şi este atât de adevărat! Îmi ador cititorii. Odată ce cineva mi-a citit cartea are o frântură din inima mea asigurată şi aşa ceva rezerv doar persoanelor foarte speciale.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aceasta a fost prima parte a interviului!
Mâine o vom cunoaşte mai bine pe ms Belle!
Sper că v-a făcut plăcere!!


XoXo,
Adry 


4 comentarii:

  1. Thank you, Lovely Adry, for having me over for a visit to your gorgeous blog! I adore the Halloween theme!
    Much love from Texas! <3
    ~Belle

    RăspundețiȘtergere
  2. @Belle: Thank you so so much, ms Belle! It is my pleasure! I'm glad you like the theme!

    Lots of kisses and hugs right back at you!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusit interviul, felicitari.
    Cicada pare o carte atat de interesanta, trebuie sa ma apuc si eu de ea!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ralu: mersi :* yeap, este! sper să reuşim să o publicăm în România! :):*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥