2 octombrie 2012

Rubrică nouă!


Hello, dragii mei!
Ce mai faceţi? Nu-i aşa că vă place luna octombrie?
Eu o ador!
Dar să revenim! Mi-a venit ideea când mergeam spre casă:
ştiţi cum e când vă intră o melodie în cap şi până vă iese durează, no?
Eh şi aşa m-am gândit să fac o rubrică numită
'Ritmul zilei' sau corespondenta în engleză 'Rythm of the day'!

Ce ziceţi? 
Eu vreau să vă prezint melodiile care mi-au zumzăit prin căpşor astăzi!
Enjoy!




Sunt chiar cu o anumită tematică! :)) Tare, no?


Vouă ce melodii vi s-au plimbat prin căpşoare?

O seară plăcută!!

XoXo,
Adry ♥


6 comentarii:

  1. Mie " Born To Die " de Lana Del Rey. Cantam asta in pauzele de dinainte de testele la mate, engleza si fizica. 'Cause we were born to die! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodiile mele :
    Jessie J - Who you are
    Jessie J- Nobody's Perfect
    Inna - Tu si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant! ;;)
    Lifehouse - you and me.:x si acum imi canta. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca as avea cap prin care sa mi se plimbe melodiile as zice I Wish de Milky Bunny,care e openingul 10 de la Fairy Tail(si pe care il gasesti aici),dar din pacate nu am cap,asa ca nu prea am posibilitatea sa-ti raspund.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sabri: aşa se face! :)) :*:*

    @Viorel: le ştiiiu :x o ador pe Jessie J :x

    @Roxy: eee :)) pasiune de durată!! :*:*

    @Rachel Jane: sună chiar drăguţ ;;) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥