24 octombrie 2012

Primele 100 de cuvinte..


Hei! 
Ştiiiiiu că a trecut mult timp de când nu aţi mai avut parte de rubrica aceasta!
Dar timpul e contra mea şi cheful parcă a mai dispărut în ultima vreme!
Dar trecând peste
acestea sunt Primele 100 de cuvinte din 
Necunoscuta de la Palazzo d'Oro!


1

ACEASTA ESTE SINGURA MEA POVESTE. Acum, că am şaizeci de ani, pot să o spun.
Cu mulţi ani în urmă, când Taormina era un sat pe are cei mai mulţi călători îl ocoleau în timpul verii, din pricina arşiţei, eu l-am căutat tocmai ca să o simt. Arşiţa era lucrul cel mai important în poezia ‚Şarpele’, pe care D.H.Lawrence a scris-o la Taormina. Numele răsunătoare şi asociaţiile de idei însemnau şi ele ceva pentru mine, ceea ce constituia un alt motiv ca să zăbovesc în orăşelul cu străduţe abrupte, din piatră străveche şi plin de flori proaspete; m-am oprit...


 Ei bine? Vă place cum sună?
Mie da şi începe să fie din ce în ce mai interesant. Sper că până în weekend o să aveţi şi recenzia!

Apropo! Staţi pe aproape!
Mâine seară avem un concurs!! 
Pupiiicii

XoXo,
Adry 

2 comentarii:

  1. Hehe, văd că încep să îţi placă mult cărţile non-fantasy :) Abia aştept recenzia :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rose: crede-mă că şi eu abia aştept să mai pot avea niţeluş timp liber să mai citesc din ea! :)) nu am avut niciodată un anume gen de cărţi, dar da, eram obişnuită cu fantasy însă îmi place să citesc de toate :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥