18 octombrie 2012

Just this..


Hello! Ce mai faceţi?
Am o poftă să pălăvrăgesc, deci azi avem 'Show me'!


Lumea mea se destramă fără tine în ea! Cerul se prăbuşeşte bucată cu bucată, aerul se rarefiază şi simt un iz al morţii.. Miroase a uitare! Aşa să fie?! M-ai uitat? Număr orele în care îţi uit pe secundă ce trece vocea...chipul...ochii...surâsul...căldura...sărutul!
Asta să fie? Aşa ne este sortit să terminăm? 
Copacii se usucă, iarba se veştejeşte, vântul se înteţeşte. Fără tine simt frigul ce-mi perforează oasele. Simt singurătatea cum îmi înlănţuieşte inima. Unde cândva îţi simţeam braţele, acum îmi simt propria suferinţă. Durearea e atât de mare.. Ai plecat şi ai lăsat un gol în urma ta. 
Unde te-ai dus? 

În memoria unei sperante apuse...


Nu-i aşa că e greu să vă dezobişnuiţi de un anume obicei?
Dar vorba aceaa 'Orice învăţ are şi un dezvăţ'.
Nu prea are mare sens ce am tot pălăvrăgit eu pe aici, dar am simţit un impuls, şi am zis că-i mai bine să-l urmez. :)


Eu vă urez un început de weekend genial!
O vinere plăcută!


XoXo,
Adry ♥

Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥