21 octombrie 2012

Just run!



Păşeşc pe strada pustie cu paşi repezi. Caldarâmul vibrează sub greutatea pantofilor mei. Tocul subţire pare că nu mai suportă prea mult acest maraton. 
Casele din stânga şi dreapta străzii par pustii, abandonate şi lăsate în paragină.. felinarul împrăştie prea puţină lumină pentru a putea crede altceva... Dar nu este aşa! Trec zilnic pe lângă aceste case şi ştiu că sunt pline de iubire şi căldură, dar în seara aceasta nu e aşa. Totul pare rece, totul pare închis, totul este înfricoşător.
Lacrimile ce-mi alunecă pe obraji cad neajutorate înaintea paşilor mei repezi. Buclele-mi sunt răvăşite.. Rochia mea cu volane pare că  mă încurcă. Nu o mai suport! Sfâşâi materialul preţios ştiind că mai încolo voi regreta, dar nu acum! Acum tot ce vreau este să pun distanţă între noi! 
M-ai minţit! Mi-ai înşelat încrederea! Doare.. ce doare mai tare: trădarea sau promisiunea fericirii? Nu ştiu nici eu. Ştiu doar că mă doare inima, mă doare partea în care tu erai prezent. Dar azi te-am smuls de acolo. În această seară m-ai dezamăgit pentru ultima oară! Vreau să fiu cât  mai departe de tine! Cât mai departe de amintirile noastre! Nu vreau să îţi mai simt mâinile pe mine, nu vreau să-ţi mai simt respiraţia pe pielea mea.. Nu te mai vreau!
Aşa că încep să alerg! Îmi scot pantofii din picioare şi încep să alerg! Cât de repede pot, cât de bine pot! Vreau să fug! Vreau să nu te mai ştiu în preajma mea! 

Semneaza fosta ta fericire...




Să aveţi parte de un sfârşit de weekend genial! 

XoXo,
Adry ♥


6 comentarii:

  1. Un sfarsit de weekend genial... 3 pagini de exercitii la mate se pun? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: păi să zicem :)) e plin de genialitate :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Geez, cât de frumos scrii ♥
    Şi tu să ai un weekend superb :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: e nici chiar aşa :)):*:* mersi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat imi era dor de o postarea din asta! :x mi-a placut atat de mult. <3 minunat.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥