15 octombrie 2012

Incoming!!




Hello, my dear ones!
Ce mai faceţi în această zi friguroasă de Octombrie?
Dacă răspunsul este: 'Aştept să vină Halloween-ul!' atunci bateţi palma!! 
Oki, e trist că la noi nu se poartă 'trick or treat'-ul pentru că ar fi fost mai funny!
Nooo, la noi se poartă petrecerile meaningless din club cu oareşce costumaţii.
Zău,  dacă tot împrumutăm o sărbătoare sau, aici, o tradiţie măcar să o luăm aşa cum trebuie.
Şi aşa Halloween-ul de pe aceste meleaguri este boohoo :o3

Chiar scriind aceste rânduri m-am gândit la o fază genială!! *poker face*
Why poker face? Abia m-am trezit, fraţilor, şi deja gândesc atât de bine?? :))
Şi sărind de la o găluşcă la alta, vă place noul design halloween-esc ?



Eu sper că da! Mai stăm cu el până de Halloween, ca să sărbătorim cum trebuie!
Iniţial nu aveam de gând să mă bag în problema Halloween-ului, dar dacă tot s-a ivit, de ce nu, no?
Sper că voi faceţi bine şi ţineţi piept virozelor! 

Vă scrie bolnăvioara de mine!
Vă urez o săptămână genială şi plină de căldură!
Fără pupici!!  



XoXo,
Adry ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥