12 octombrie 2012

I don't give a damm..


Hello, my darlings!
Ce mai faceţi? Nu-i aşa că miroase a weekend?



A fost o săptămână îngrozitoare şi  mă bucur că s-a terminat!
Mâine îmi iau liber, dorm până la 12 şi o să stau să citesc.. Nu pot să mai întârzii atât de mult cu recenzia pentru Libris.. :o3

Deci duminică o să aveţi 2 recenzii ('Necunoscuta de la Pallazo d'Oro' 
şi un eBook 'Angel of Death').
Şi începând de duminică ne apucăm să facem câteva 
schimbări de design pentru că o să sărbătorim şi noi Halloween-ul! 
Şi cât de curând urmează să vină şirul de surprze- plăcute sper eu!- 
şi o să vă rog să staţi pe aproape!

Până atunci am poftă să fac un 'Show me' pentru că am tot întârziat cu el.
Apoi vă arăt ce melodie am avut prin cap astăzi şi cam atât.. :)



Şi azi iar mă întreb dacă tu chiar eşti conştient că vremea trece şi sentimentele se pot duce!
Inima mea se adaptează vremii de afară, intră în hibernare şi o să stea aşa mult şi bine!
Nu mă pot hrăni cu vise, nu acum şi nici altădată!
Cum era?! 'Cine se frige cu ciorbă, suflă şi-n iaurt'? Mda, cam aşa şi cu noi!
M-am ars o dată, a  doua oară nu se va mai întâmpla.
Simt cum acea iluzie a sentimentelor mele se destramă, lăsând loc adevărului să iasă la iveală şi, crede-mă, adevărul nu e roz de data aceasta!
Poate că ar trebui să încetez cu mascarada... dar stai! nu e mascaradă! Nu am insinuat nimic, m-am purtat aşa cum se cuvine, nu am dat apă la moară, am fost chiar mai sarcastică şi ironică decât de obicei.. Acum doar timpul va decide dacă va ieşi soarele şi pe strada mea!

Mda. Nu e cine ştie ce, dar atunci când te ia valul te laşi purtat de el!
Azi m-a exasperat melodia:


De ce melodia asta? :)) Nu mă întrebaţi! E vina Ioanei! :))

Eu mă retrag, cât încă mai am puţină decenţă! :))
Ne auzim dumincă, dragilor!
Fiţi cuminţi, în limitele normalului,
şi fiţi pe fază pentru că mâine sunteţi cu Anna!

Un weekend grozav să aveţi!



ps: habar n-am de ce sunt de două ori pozele!!
XoXo,
Adry 


8 comentarii:

  1. La mulți mulți mulți ani iubire! :* Tot ce-i mai bun! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar am uitat...

    La multi aaaaaani! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anna: mersiii love!! :*:*:*

    @Sabri: nu ai uitat, drăguţa mea!! mersii :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. ♥ La multi ani! ♥
    Daa, abia astept sa vina Halloween-ul <3 Balul bobocilor :>

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ,multi ani scumpa! :*:* <33

    RăspundețiȘtergere
  6. @Patri: mersii!! :*:*

    @Roxy: mersii! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥