1 octombrie 2012

Here it is!


Hello, dragii mei!
Iată că a sosit şi luna mea preferată
-Octombrie-


Oki, poate nu are chiar temperaturile care trebuie, dar este Octombrie şi este de ajuns!
Mai e puţin şi vine ziua mea, mai e ceva şi vine vacanţa de iarnă şi încă niţeluş mai mult şi vine vacanţa de vară!

O să treacă şi timpul la fel cum pică frunzele acuma (cel puţin în teorie).
Orele o să zboare aşa cum îmi zboară mie cheful pentru teme şi proiecte- extrem de repede!

Hmm cam atât. Nu prea am idei şi zic să mai zâmbim puţintel, no?









Sper că v-au plăcut pozele şi v-au făcut să zâmbiţi!
Să aveţi o săptămână super bună!

XoXo,
Adry 

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele :) Se spune ca bebelusii si pisicile au un camp energetic de atractie senzational.

    Si eu ma bucur ca a venit octombrie !

    Sa ai o saptamana minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat de cute pozele! :x eu astept sa treaca octombrie :)) ca dupa vine ziua mea. :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥