13 octombrie 2012

Happy birthday to you!


Și azi eu sunt cea care se ocupă de blogul lui Adry, însă, daca data trecută i-am urat „La mulți ani” prietenei ei, Ioana, azi îi urez chiar lui Adry! Pentru că, așa cum majoritatea știți deja, dulcea noastră jumătatea din „Noi 2 și un blog” a mai crescut și azi sărbătorește asta!

Draga mea, eu îți doresc tot binele din lume și la cât mai multe postări! Sper să ai o zi de naștere specială, alături de cei dragi și să primești numai cadourile pe care ți le-ai dorit!


La multi ani!

6 comentarii:

  1. Multa sanatate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor si sa ai parte de tot ce este mai frumos in viata. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, scumpo! ♥ Să ai parte de tot ce îţi doreşti :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de sarbatorite!! Si eu sunt printre ele. Ieri a fost ziua mea. ;)) La multi ani si sa ai tot ce iti doresti Adry!! Sper sa ramai asa cum ai fost si pana acum si sa ne incanti cu umorul tau! ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţi, mulţi ani fericiţi!!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anna: Eşti o genială! Şi te ador, iubirici a mea! Mulţumesc ptr toate cuvintele frumoase pe care le-ai spus! Apreciez că eşti tu! Mulţumesc!! :*:*:*

    @Viorel: mersi! :*:*

    @Rose: săru'mâna, scumpo! :*:*

    @Anca: mersiii! :*:* La mulţi ani şi ţie! Mersi mult ptr ce ai spus!! :*:*

    @Bianca: mersi, scumpa mea :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze ca am intrziat :">! La muuuuuuulti ani,tot binele din lume,sanatate si multa,multa fericire iti doresc scump`o!:X

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥