23 octombrie 2012

Bye bye, my love!



Frunzele trosnesc sub paşii mei, se sfâşâie şi pier într-o clipită. Hehe, sună cunoscut? Nu aşa mi-ai călcat în picioare inima? Sufletul? Întreaga fiinţă? Nu tu m-ai învăţat să cedez inimii? Nu tu m-ai învăţat să adorm plângând? Să sper că mâine îţi voi vedea zâmbetul? 
Dragostea mea, orice învăţ are şi un dezvăţ! Azi mă dezvăţ de toate! Mă debarasez de tine aşa cum te-ai debarasat şi tu de mine! Of bine, tu nu-i spui 'debarasare', tu nu-i spui nicium! Tu nu ai făcut nimic, aşa-i?! Tu eşti pur şi simplu paralel cu mine! 
'Dezbină şi cucereşte' parcă era, nu? Împarte-i sentimentele şi cucereşte-o pas cu pas.. No, no! Greşit! Doar dezbină şi las-o să cadă singură, no? După principiul ăsta ai mers, no? Cred şi eu! Doar era vorba de sentimentele mele. Nu erau o piedică pentru tine!
De azi o să fie. De azi sunt într-adevăr! Unde cândva a fost un foc acum este cenuşă, dar din cenuşa ta va reînvia phoenixul meu! Al meu şi al lui! 
El nu este ca tine! Tu nu eşti ca el! El este palpabil, tu nu! Tu amăgeşti, el nu!
Tu, el, tu, el, tu, el! Mereu va fi aşa, dar de data asta el câştigă şi tu pierzi! Şi-a luat revanşa! Hehe, ce  întorsătură, no?
Azi am învăţat că tu nu eşti el şi nu vei fi! El poate repara ce tu ai stricat! El mă va ajuta! El..

Destinul si-a platit datoria!
With no more love,
Me



XoXo,
Adry ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥