14 octombrie 2012

Am doar 18 ani!


Hello, my dear ones!
Ieri am sărbătorit existenţa mea pe Pământ!


De 18 ani sunt prin această lume hoinărind printre atâtea feţe.
În 18 ani am învăţat să mă schimb, să mă decid, să mă răzgândesc, să învăţ cum să învăţ,
să zâmbesc, să plâng, să zâmbesc plângând, să fiu feericită, să fiu tristă, să fiu mândră,
să fiu descurcăreaţă, să fiu inteligentă, să fiu decentă, 
să fiu EU!

Am sărbătorit nu faptul că am făcut 18 ani şi că pot să plec de acasă, să fiu independetă, să mă duc să dau de carnet sau că pot să nu-i mai ascult pe ai mei. NU!
Am sărbătorit 18 ani în care am fost şi o să fiu iubită necondiţionat, am sărbătorit 18 ani în care am învăţat să devin fata care astăzi scrie aceste cuvinte.
Da, am sărbătorit în familie! Şi nu regret chiar deloc! Adică m-am distrat mai mult decât dacă aş fi petrecut cu prietenii. De ce? Pentru că nu au fost glume nesărate sau mai ştiu eu ce. 
Ne-am jucat un joc de societate 'ClueDo' în care trebuie să descoperi criminalul şi nu ne mai săturam.
Am primit nişte cadouri superbe şi extraordinare, din inimă.
Cel mai frumos majorat pe care aş fi putut vreodată să mi-l doresc!

Acesta l-am găsit pe net şi mi s-a părut dulce rău! :o3

Aşa că vă salut de la 'incredibila' vârstă de 18 ani!
Sper că voi faceţi mai bine ca mine, pentru că sunt răcită! :o3
Îmi cer scuze pentru recenziile întârziate care o să vi le prezint zilele care vin.
Promit! :o3

Să aveţi o seară frumoasă şi o săptămână genială!


XoXo,
Adry ♥

9 comentarii:

  1. Multi ani!! Eu am facut vineri 14... ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: mersi mersi! :*:* mulţi înainte şi ţie! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce cuvinte frumoase <3 La muţu mulţi ani, draga mea :* :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: mersi mersi, drăguţa mea! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! :x in familie se sarbatoreste cel mai frumos ,asta am observat si eu anul trecut si asta o sa fac si anul acesta. >:D<
    La Multi Ani! inca odata. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Roxy: mersi :*:* da, eu mereu am sărbătorit în familie şi mi s-a părut cel mai tare! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos.La multi ani inca o data ! si multa sanatate :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥