24 septembrie 2012

Yuuuuuupi!!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OMG!!!

Freaking Funky Awesome Monday!!


 Fraţilor dacă toată săptămâna o ţin aşa o să fie genial!! :))
Ok, să lămurim:
tocmai ce am fost la cutiuţa poştală şi ce credeeeeţi??
Cinevaaa a primit două plicuri
-de unul ştiam, iar la celălalt mă uitam ca la felul 13-
 It's show time!!

Awesome!!!!


De la Emily White am primit 5 semne de carte,
o scrisoare drăguuuuuţică
şi un plic cu un bonsai ♥

Thanks, Emily!! You're the best! ♥
Pentru voi am 3 semne din cele 5! O să vină curând un concurs!

De la zuza nebună de Sabry am primit
o grămadă mare de swaguri ♥

Şi astea sunt tot de la Sabry! ♥


Mersiii, Sabry!!!
Şi să ştii că mă holbam la plic şi nu-mi dădeam seama ce-i cu el!
Mulţumeeeeesc mult!!



Noi ne auzim mai pe seară când n-o să mai spun din 5 în 5 minute
'Banzaaaaai!' :))
Aşa că ne auzim mai încolooo!!
Pupiiiici

XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥