12 septembrie 2012

Yupi!


Hey, party people! Ce mai faceţi? Azi am primit swag-urile căştigate la un concurs de pe blogul Sabrinei :). Sunt ca un copilaş în faţa bradului de Crăciun ♥ Sunt atâââât de happy ♥ Sunt foarte, foarte frumoase aceste swag-uri ♥ 

Am făcut şi câteva poze ♥ Scuzaţi calitatea, sunt făcute cu telefonu! :)) ♥ ♥ ♥


Acestea sunt toate. Sunt frumoase, no? 

Acestea sunt 3 cartonaşe cu personaje  ♥ (Mi se pare genial!)
Două din Deadman's Blood- T.Lynne Tolles
Şi unul din Mirror of Shadows- T.Lynne Tolles

Un semn de carte Eternal Starling
şi un tatuaj absolut genial!
 

Nu ştiu exact cum se cheamă,
dar este gen un cartonaş Linked- Imogen Howson
şi un semn de carte Cicada 

Yeah, nu ştiam cum să vă arăt brăţara aşa că am pus-o pe mână.:))
Este cu The Dark Light- Sara Walsh 

Şi vroiam să vă arăt şi timbrul, care mi se pare foarte dulce! :))


Mulţumesc mult de tot, Sabri!!!
Şi scrisorica ta a fost foarte dulce!!
Mulţumesc mult, mult de tot!!


ps: Ştiu că azi e miercuri şi că trebuia să fie 'Show me' :D Uhm, sunt într-o pană totală de idei !! :D:*:*:*

XoXo,
Adry 



7 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥