1 septembrie 2012

Yeah! It's here!!

Hey, my darlings! 
Simţiţi şi voi ?! Miroase a toamnă! Yeap, azi, 1 septembrie, a venit toamna! A-D-O-R toamna! Pe lângă faptul că e ziua mea, mai e şi ziua prietenilor şi vedetelor mele preferate! :)) Ok, mă cam ia valul. *Niiiick Jonas*
Toată lumea plânge după vară, eu Nu !:D Acum ceva luni, dacă vă mai aduceţi aminte, am spus sus şi tare că nu îmi place Vara, şi am fost aprobată :)) Nu mă înţelegeţi greşit, ador vacanţă, dar nu şi anotimpul în sine. 
Revenind: ok, a venit toamna, o să înceapă şi şcoala şi anul acesta o să fie unul dat naibii :)) Trebuie să mă pregătesc spiritual pentru ceea ce o să vină, dar voi răzbi. O să mă aveţi pe cap pentru muuuult timp şi sper să nu vă dezamăgesc.
Şi aşa, o surpriză de început de toamnă, ultima parte din capitolul 6. Flashback şi Enjoy! :)

Gelozie şi voie bună (III)

-Se pare că e sezonul de împerechere al jivinelor, spuse pe negândite Destiny, cu un ton cât se poate de sarcastic.
-Mda, aşa s-ar părea, adăugă Carden dezgustat.
-Ce noroc pe ea... mormăi încet Misty.
Cu toţii se întoarseră la tăvile lor cu mâncare. După ce terminară Dy se uită la ceas: mai avea două ore şi apoi va trebui să treacă prin infern cu ‚tânărul viitor lord Marcus de Donegal’.
-Două ore până la lansare, spuse ea deranjată.
-Destiny, dacă te deranjează vorbesc eu cu domnul Boone şi poate să-i arate altcineva castelul. M-aş oferi eu, dar am antrenament după ore. Eşti invitata mea dacă reuşeşti să scapi de pedeapsa asta, adăugă vizibil preocupat Carden, cu o oarecare speranţă în glas.
-Of, mersi, Ispită. Nu mă tenta! Dacă află McMarsh că m-am sustras de la pedeapsă cine ştie ce-mi va pregăti! chicoti fata roşind.
Misty măsura holul cu privirea când deveni conştientă de ceea ce se discuta.
-Dacă vrei te ajut eu, Dy! Pe mine nu m-a pedepsit, ceea ce e nedrept pentru că şi eu am întârziat. Te rog, lasă-mă să mă revanşez! spuse fata cu ochii sclipindu-i.
Destiny o privi gânditoare, dar apoi dădu din cap în semn că o poate ajuta. Şi o privi pe Misty cum părea că înfloreşte de la o clipă la alta. Când Carden se despărţi de ele Misty mai că plutea de bună-dispoziţie.
Ce era şi mai dureros pentru Destiny era că Marcus era prezent la majoritatea cursurilor pe care ea le urma. Asta însemna că trebuia să-i suporte mutra încă două ore plus cine ştie cât timp dura să-i prezinte castelul. Misty însă nu avea acelaşi ‚privilegiu’ ca ea şi nu-l mai văzut decât la ora de după prânz.
Timpul se scurge tare repede când nu vrei. Se pare că e vremea să-i fac turul castelului pramatiei de Marcus, oftă Destiny în gând. Avea să fie cea mai lungă perioadă din zi pentru ea.



Scuzaţi că Iar am greşit cu împărţirea capitolelor!! :D
Apropo, mi-a trecut ceva prin cap sau mai degrabă prietenei mele, dacă se întâmplă să-mi plagieze careva povestea ?:)) Ştiu că asta ar însemna că e o poveste foarte bună şi bla-bla, dar nu îmi iese din cap! Pe lângă faptul că ea mai crede şi că ar trebui să cer o opinie de la o editură- 'poate o consideră cu adevărat bună şi poate publici!!', era extreeeem de încântată de perspectivă- ceea ce mă cam sperie. Adică, hello!, cine sunt eu să public? Nici măcar nu are consitenţă şi acel ceva care te face să revii. Sunt foarte indecisă, adică, mai bine spus, nu prea aş avea chef să mă desfiinţeze că nu am talent sau alte chestii! :D 
Yeah, I'm a coward! Anyway, trecând peste, sper că v-a plăcut. Nu am idee când mai postez partea următoare.. Dar până atunci vă urez o toamnă plină de voie bună şi multă sănătate!

XoXo,
Adry 

6 comentarii:

  1. Nici eu nu plâng după vară,şi încă ceva:ŞI EU SUNT NĂSCUTĂ ÎN SEPTEMBRIE!Pe 16:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-un fel, era şi timpul să se termine vara :)) E ciudat că la început nu voiam deloc vacanţă, pentru că ştiam c-am să mă plictisesc şi n-o să am ce să fac cu atâta timp liber. Dar acum.. Dumnezeule, cum am putut gândi aşa? :)) Păi, abia aştept iarna, Crăciunul şi luminiţelee :X
    Şi îmi place mult de tot partea asta ♥ O urăsc pe blonda aia, oficial :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raisa: e bine de ştiut! ;)):*

    @Gio: thanks drăguţo :*:*

    @Rose: ee :)) se termină la un moment dat!:)):* mă bucur că-ţi place şi că o urăşti deja pe Amber!:)) geloziiiaaa ;;) :)):*

    RăspundețiȘtergere
  4. off atat de scurt :\ data viitoare sa fie mai lunga sper :o3 daca nu te dau in judecata =)) glumeam.:)) si e buna ideea prietenei tale ,si eu ti-am zis sa scri :-w si chiar nu glumeam. :)) poate o so publici si ai succes cu ea cine stie. :> mi-a placut si partea asta. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Roxy: ştiiiiu x_x am greşit iar :)) eh public :)) mă bucur că ţi-a plăcut! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥