9 septembrie 2012

Strike #39


Poate că vara s-a terminat, dar aventurile lui Greg Heffley m-au prins din urmă: ‚Jurnalul unui puşti- Căldură mare’ de Jeff Kinney.

Câteva idei: Vara este un prilej pentru distracţii nenumărate. Dar ce înseamnă să te distrezi? Să ieşi afară, să cutreieri străzile sau să stai acasă, să dormi cât vrei şi să te joci ore în şir jocuri video? Greg se distrează în casă, dar mama lui nu e de aceeaşi părere. Oare asta înseamnă că-şi va băga nasul în vara lui şi-i va strica planurile? Cluburi de citit, animale de companie, câteva vizite la piscina publică şi multe altele îl aşteaptă pe Greg! 
 

Citate: O carte uşoară ce-ţi aduce zâmbete pe chip!
· Mi-am dat seama acum mult timp că toţi peştii din lume, ţestoasele, şi balenele îşi fac nevoile chiar acolo, în ocean. Şi se pare că sunt singurul care îşi bate capul cu treaba asta.
· Am auzit că un vampir nu poate să-ţi intre în casă decât dacă îl inviţi şi pun pariu că e adevărat şi în cazul lui Fregley.
· În ultimii trei ani, m-am tot rugat să primesc un câine, dar Mami a zis că trebuie să aşteptăm până  când Manny învaţă să facă la oliţă. Dar şmecheria cu oliţa continuă şi ar putea să ţină o VEŞNICIE.

Părerea mea: O carte lejeră ce-ţi aduce de vremurile când erai mic şi îţi doreai atât de multe! Îngâmfarea lui Greg poate fi supărătoare pe alocuri, dar mereu îţi aduce zâmbetul pe buze! O poveste drăguţă cu peşti dispăruţi şi alţii carnivori, câini mari şi mici, prieteni loiali şi alţii de o vară şi multe peripeţii.

'O serie care revoluţionează cărţile pentru copii...
o formulă plină de umor, care nu dă greş.'
-Publishers Weekly-

Informaţii generaleVolumul al patrulea al seriei 'Jurnalul unui puşti' a fost publicat la editura Art în 2011. 'Jurnalul unui puşti' se află în topul celor mai bine vândute cărţi al revistelor USA Today, Publishers Weekly şi New York Times.

'Jurnalul unui puşti va cureci lumea.'
-Time-

Nota: 4   din 5.
XoXo,
Adry

3 comentarii:

  1. Cât ador seria asta ♥ Eu abia aştept să apară filmul.. cărţile sunt prea greu de găsit la bilbiotecă :D Până acum mi-a plăcut cel mai mult Rodrick Rulles :3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Raisa: glad you like it! :*

    @Rose: a fost tare şi Rodrick Rullz :)) este foarte 'iubibilă' seria :)):* (cuvântul acela nu este producţie proprie!!)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥