5 septembrie 2012

Strike #37


De la mic la mare, fie că vreţi să vă aduceţi aminte de copilărie, fie că vreţi să scăpaţi de ‚chinul’ propriei copilării veţi savura ‚Jurnalul unui puşti- Ultima picătură’ de Jeff Kinney.

Câteva idei: Visul oricărui tată este ca fiul său să devină sportiv sau cel puţin să dea dovadă că devine bărbat adevărat! Nici tatăl lui Greg nu duce lipsă de asemenea vise, dar oare Greg e potrivit pentru aşa ceva? Îi va îndeplini visul tatălui său ori îşi va urma propria stea?  
 

Citate: Câteva pasaje amuzante, chiar aici pentru voi!
· Manny şi-a vărsat nervii şi pe noi ceilalţi. Astăzi stăteam pe canapea şi-mi vedeam de treaba mea, când Manny a venit la mine şi mi-a zis: ‚Pleaşcă!’. Nu ştiam dacă ‚Pleaşcă’ era un cuvânt tipic pentru bebeluşi sau aştceva, dar nu mi-a plăcut cum sună. Aşa că m-am dus s-o caut pe Mami, să văd dacă EA ştia ce înseamnă.
· De fiecare dată când cineva spunea un cuvânt urât de faţă cu Manny, trebuia să pună câte un dolar în ‚borcanul cu înjurături’. Aşa că Manny s-a îmbogăţit pe seama mea şi a lui Rodrick.
· Pe coridor a fost găsită o pereche de chiloţi cu numele ‚Greg H.’ scris pe elastic. Rugăm proprietarul să vină la recepţie, să-şi recupereze obiectul vestimentar!

'Un erou extrem de isteţ 
şi rezonabil de îngâmfat...'
-The New York Times-

Părerea mea:Cartea am citit-o prin iulie şi acuma nu-mi mai aduc aminte exact ce s-a întâmplat în volum (în capu’ meu e povestea completă), dar ştiu că eram bolnavă, vai de capul meu, citeam şi râdeam. În definitiv asta contează: să te distrezi când citeşti o carte, să laşi o bucată din tine între paginile volumului.

'O carte minunată pentru toţi cei reticenţi la citit şi
pentru cei aflaţi în căutarea unei cărţi amuzante'
-School Library Journal-

Informaţii generale:  Volumul al treilea al seriei 'Jurnalul unui puşti' a fost publicat la editura Art în 2011. 'Jurnalul unui puşti' se află în topul celor mai bine vândute cărţi al revistelor USA Today, Publishers Weekly şi New York Times.

Nota: 4   din 5.


XoXo,
Adry

7 comentarii:

  1. Haha, ultimul citat e maxim! =)) Eu ma dau pe lecturi mai serioase acum, asa ca poate o s-o citesc cu alta ocazie:D.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dee: tu fată serioasă !! să citeşti că-i haioasă:)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Super... Pana acum nu am citit nicio carte din seria asta... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ale Criss: îţi recomand seria, e lejeră şi amuzantă! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Fratele celei mai bune prietene are toate volumele.A spus că sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Citatele sunt super dragute :)). Dar, totusi... ce inseamna "pleasca"? =))
    Foarte draguta recenzia! :* Seria asta e de-a dreptul superba :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Raisa: e o serie super :):*

    @Patri: :)) pleaşca e o chestie moale, de obicei balegă :)). mă bucur că ţi-a plăcut! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥