19 septembrie 2012

Smile for me and I'll show ya!


Hey, y'all!  Ce mai faceţi?
Nu-i aşa că urâţi deja şcoala ?:))
Eu sunt mai obosită decât credeam că voi putea fi! 

Revenind!
Avem o repriză de 'Smile for me' specială de şcoală!
Let's start smiling!










Şi pentru că azi e miercuri avem 'Show me'!
 Imaginea de astăzi este 'oferită' de dragele mele Criss şi Dee



Pe fundal aud ritmul hiptnotic al melodiei 'Titanium'... 
'You shoot me down but I don't fall!'... Şi totuşi câte alte lovituri mai pot încasa fără să învăţ cum să 'ucid' acest 'lunetist' ? 
Aşa să fie?! Am nevoie să-l omor? Sau îl pot înfrânge altfel? Să fie chiar aşa?! Mai pot eu să fiu eu bullet-proof? 
Poate nu sunt din titanium, poate nu mai rezist nici eu prea mult, însă nu mai dor aşa tare gloanţele tale! Acum sunt ca nişte înţepături de ţânţar. Un ţănţar afurisit şi enervant, insistent chiar aş putea spune. Dar urmele se văd vag, eu aşa le simt, le simt vindecate sau aproape. Poate mai supurează, dar se vor opri la un moment dat. Am să învăţ cum să fac gloanţele să ricoşeze şi atunci să vedem dacă e bine să fii sau nu bullet-proof!  
Pentru moment 'you're just somebody that I used to know'... Somebody I thought I used to know.


Vedeţi ce poate să facă muzica din om?! :))
Mulţumesc fetelor- Criss şi Dee- pentru poza de astăzi! 
Sper că v-a plăcut!

Mâine promit că revin cu un al treilea fragment din Cicada!
Până atunci vă urez să fiţi cât de bullet-proof puteţi!!


XoXo,
Adry 

4 comentarii:

  1. Cât de mult mi-au plăcut imaginile.
    Mie mi-ar place să fiu din nou la școală, dar nu se mai poate!
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @B.D: mă bucur că ţi-au plăcut! :) mersi la fel! :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥