5 septembrie 2012

Show me!


Hey! 
Azi e miercuri, deci, datorită vouă, astea înseamnă 'Show me!'. 
Poza de azi e de la Patri (thanks!!). Let's get started!


Ce este un coşmar? Ce înseamnă să-ţi fie frică să dormi? Înseamnă să visezi acel lucru care te deranjează dintr-un motiv sau altul, înseamnă să te predai fricii, înseamnă să te pierzi pe tine. 
Dar nu trebuie să însemne toate astea. De când te-am cunoscut pe tine am învăţat că mi-este frică să nu te pierd şi nimic mai mult. Mi-ai fost alături mereu, mi-ai capturat coşmarurile şi le-ai pus într-o cutie departe de mine. M-ai învăţat să adorm cu zâmbetul pe buze şi să pun capul pe pernă admirând frumuseţea nopţii. 
You are my dreamcathcer, dear friend!

Cam atât. Nu mă simt foarte inspirată! :D Sper că v-a plăcut! Mâine sau mai pe seară revin cu o recenzie! 
Să aveţi o zi bună!!

XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. Urmatoarea poza noi ti-o dam! >:)
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anna: OMG, trăieşti! :)):*:* vreau să vorbim!! :-w şi mersi :* :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Coşmarurile există şi pe viu.Eu cred că sufletul nostru doarme,iar visul este viaţa noastră umană.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aw, mersi ca ai pus poza de la mine >:D< :*!
    Ai scris foarte foarte frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Patri: hihi, mersi :*:* glad you like it!:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥